شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی محمدحسن واحدی معاون استاندار خراسان رضوی با کرونا در مشهد مقدس

محمدحسن واحدی معاون استاندار خراسان رضوی در گفتگویی با صالح الماسی خبرنگار کرونا  گفت: در کشور سه استان قم ، خراسان رضوی و فارس به دلیل زیارتی بودن در استانداری معاونتی دارند که این معاونت کار هماهنگی و مدیریت زائران را انجام می دهد. وی بیان کرد: سالانه ٢۵ میلیون زائر ایرانی و دو میلیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 24122
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

کرونا :

گفتگوی اختصاصی محمدحسن واحدی معاون استاندار خراسان رضوی با کرونا در مشهد مقدس

محمدحسن واحدی معاون استاندار خراسان رضوی در گفتگویی با صالح الماسی خبرنگار کرونا  گفت: در کشور سه استان قم ، خراسان رضوی و فارس به دلیل زیارتی بودن در استانداری معاونتی دارند که این معاونت کار هماهنگی و مدیریت زائران را انجام می دهد.

وی بیان کرد: سالانه ٢۵ میلیون زائر ایرانی و دو میلیون زائر خارجی به استان خراسان رضوی وارد می شود که می طلبد با یک طرح جامع به این زائرین عزیز خدمات شایسته ارائه دهیم.

محمدحسن واحدی معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح جامع خدمات به زائرین ادامه داد: با هدف فراهم کردن زیارت عارفانه، آسان، ارزان و باکیفیت برای زائر، تکریم و ماندگاری زائران، ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی با اثرگذاری مردم، طرح جامع زیارت با ١٠ راهبرد، ٣٩ سیاست، ١۴٠ برنامه، ٨٢۵ پروژه در یک پروسه پنج ساله، ۴۵ روز قبل در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

۱۳۳۳۳
معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: ٢٧ میلیون زائر ایرانی و خارجی که سالانه به مشهد مقدس وارد می شود در سال هشت هزار میلیارد تومان در این شهر هزینه می کنند که از این میزان هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان فقط مربوط به خرید سوغات توسط زائران می شود.
واحدی بیان کرد: طرح جامع زیارت که توسط معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تدوین شده دارای ١٣ بسته اجرایی است که یکی از آنها طرح مبدا به مبدا است و باید عملیاتی شوند.

وی اظهار کرد: یکی از بسته ها، اجرای طرح مبدا به مبدا از طریق ارائه کارت ویژه ای به زائران است تا آنان با کمترین هزینه و بدون دغدغه از منزل خود به مشهد مقدس وارد شوند و زیارت و سیاحتی مطلوب داشته باشند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت : آنچه مهم است برای این طرح در سامانه باکس هایی دیده شده که یکی از این باکس ها مخصوص نابینایان و کم توانان در قالب تفاهم نامه ای با آقای رضایی رئیس انجمن های نابینایان استکه به کلیه انجمن نابینایان کشور اطلاع رسانی گردیده و همایش امروز هم بخاطر همین موضوع بود.

معاون استاندار: تعطیلی پنجشنبه ها در کهگیلویه وبویراحمد لغو شد
دنبال کنید

واحدی : یکی از کمیته های ١۶ گانه در حوزه زیارت، کمیته اجرایی فناوری نوین در زیارت است که خبرنگاران و دست اندرکاران فضای مجازی و اینترنت متولی آن می باشند لذا باید در این بخش به گونه ای فعالیت کرد که فرهنگ رضوی یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شود.

محمدحسن واحدی از همه ی روئسای انجمن نابینایان خواست وارد این طرح شوند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi