یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوازده نفر از کارکنان جانباز شهرداری گچساران مورد تجلیل قرار گرفتند

آوای جنوب; اردلان زینل زاده در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ ویژه میلاد پرخیر و برکت حضرت امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) گفت: حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم. شهردار گچساران، با تاکید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23904
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۵۱

کرونا :

دوازده نفر از کارکنان جانباز شهرداری گچساران مورد تجلیل قرار گرفتند

آوای جنوب; اردلان زینل زاده در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ ویژه میلاد پرخیر و برکت حضرت امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) گفت: حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم.

شهردار گچساران، با تاکید بر تکریم و تجلیل ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا گفت: خانواده این جانبازان و حمایت‌ آنها از جانبازان که باعث آرامش خاطر همکاران در اجرای وظایف می‌شوند جای تقدیر و سپاس ویژه دارد.

غلامرضا شکوهی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گچساران نیز در ادامه با تبریک میلاد سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) گفت:دوران دفاع مقدس قطعه ای بهشتی از زمان با محوریت صفا، عشق، معنویت و اخلاص و ایثارگری بود که دیگر تکرار نمی‌شود ادامه داد ؛ تحمل و ایستادگی جانبازان قابل تقدیر است و به گفته رهبر معظم انقلاب جانبازان همیشه در حال جهاد هستند.

مهندس حمید بخشایی دیگر عضو شورای شهر نیز افزود : جانبازان بعنوان نماد صبر واستقامت باید الگو مناسب برای کارکنان شهرداری در ارائه خدمت مناسب به شهروندان باشند .
شایان ذکر است در این آیین از ۱۲ نفر از کارکنان جانباز شهرداری گچساران و حاج ایاز اکبری از اعضای شورای شهر گچساران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi