پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب دو مقام برتر دانش آموزان گچساران در جشنواره ملی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران

  دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به کسب دو مقام برتر شدند. ظهیرالدین پورالحسینی، رئیس آموزش و پرورش گچساران با اعلام این خبر افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره بیش از 5 هزار دانش آموز از 20 استان کشور شرکت کردند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23591
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

کرونا :

کسب دو مقام برتر دانش آموزان گچساران در جشنواره ملی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران
 
دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به کسب دو مقام برتر شدند.
ظهیرالدین پورالحسینی، رئیس آموزش و پرورش گچساران با اعلام این خبر افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره بیش از 5 هزار دانش آموز از 20 استان کشور شرکت کردند که بیش از 1200 تیم در سه بخش مسابقات ، سمینارهای علمی و غرفه های علمی به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
وی افزود: گچساران با سه تیم در سه گرایش گلایدر ، سازه بالسایی و سازه ماکارونی در این مسابقات شرکت کرد که در نهایت دانش آموزان محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول و دانش آموزان نرجس سادات حسینی ، میمنت فرهمندیان و زینب نبی الهی از دبیرستان علم الهدی در گرایش سازه های بالسایی مقام دوم را کسب کردند.
رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به تلاش های چند ماهه دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقات گفت: دانش آموزان به مدت سه ماه با همکاری انجمن هوافضای گچساران و سرپرستی آقای افشین مردانی مراحل آمادگی جهت شرکت در این جشنواره را طی کردند و در پایان این جشنواره به عنوان تیم تحسین شده داوری مورد تشویق قرار گرفتند.
پورالحسینی با اشاره به عزم جدی آموزش و پرورش جهت حمایت از دانش آموزان علاقه مند و مستعد ، از برگزاری برنامه های متنوع آموزشی در تابستان خبر داد و افزود: پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی آمادگی دارد با برگزاری دوره های متنوع از جمله هوافضا ، ستاره شناسی ، رباتیک ، برنامه نویسی ، آشنایی با خلبانی ، عکاسی ، زیست شناسی و … دانش آموزان را با رشته های مختلف آشنا و پس از آن با تشکیل انجمن های علمی و پژوهشی، دانش آموزان را به  فرآیند پژوهشی وارد کند  و از میان انجمن های علمی تیم های دانش آموزی جهت اعزام به سایر مسابقات علمی مختلف داخلی و خارجی آماده شود.
جشنواره ملی پروژه های دانش آموزی تبیان صبح پنج شنبه 9 اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز و عصر جمعه 10 اردیبهشت با حضور وزیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه شهید بهشتی پایان یافت.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi