جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مطالعه آثار معتبر اهل تشیع مانند نهج البلاغه گره گشا شناخت و معرفت نسبت به دین است

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در آیین تجمع بزرگ سوگواران امام هفتم شیعیان در بارگاه دخترش حضرت بی بی حکیمه (س) افزود: صیانت از هویت دینی و پیشگیری از انحراف در مکتب تشیع از خدمات این امام همام به شیعه و مسلمانان است. وی با اشاره به همزمانی دوران امامت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

کرونا :

مطالعه آثار معتبر اهل تشیع مانند نهج البلاغه گره گشا شناخت و معرفت نسبت به دین است

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در آیین تجمع بزرگ سوگواران امام هفتم شیعیان در بارگاه دخترش حضرت بی بی حکیمه (س) افزود: صیانت از هویت دینی و پیشگیری از انحراف در مکتب تشیع از خدمات این امام همام به شیعه و مسلمانان است.
وی با اشاره به همزمانی دوران امامت حضرت موسی کاظم (ع) با سه خلیفه عباسی صبر و شکیبایی او در برابر ظلم و ستم عباسیان اظهار کرد:کمک به مردم در ابعاد علمی، دینی و اجتماعی او به قدری در تاریخ مشهود است که امام هفتم شیعیان را باب الحوائج نام نهاده اند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: لقب کاظم یعنی فرو خورنده خشم به این امام همام گواهی بر صبر و مقاومت او در برابر ناملایمات تاریخی است.
آیت الله ملک حسینی با بیان این که شناخت اصولی و درست دین رسالت کنونی تشیع است، ابراز کرد: مطالعه آثار معتبر اهل تشیع مانند نهج البلاغه گره گشا شناخت و معرفت نسبت به دین است.
وی افزود: صبر، شجاعت، مهربانی و اخلاق نیکو از ویژگی های شخصیتی آن امام همام است.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: امام موسی کاظم (ع) اسوه عبادت خدای متعال و ارتباط مطلوب با خالق و مخلوق بوده است.
اجتماع بزرگ چهار هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از استان های کهگیلویه، فارس، بوشهر و خوزستان در بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) دختر امام کاظم (ع) آغاز شد.

۱۲۳۱۲۱

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi