دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

جلسات شوراهای روستایی گچساران محدود و انگشت‌شمار برگزار می‌شود + تصویر

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل روستایی استان برگزار شد، اظهار کرد: براساس قانون وظایف شوراهای روستایی و دهیاران مشخص شده است که باید به نحو احسن انجام شود. وی با بیان اینکه باید از تداخل کاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23524
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

کرونا :

جلسات شوراهای روستایی گچساران محدود و انگشت‌شمار برگزار می‌شود + تصویر

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل روستایی استان برگزار شد، اظهار کرد: براساس قانون وظایف شوراهای روستایی و دهیاران مشخص شده است که باید به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه باید از تداخل کاری شوراهای روستایی و دهیاران جلوگیری شود، افزود: عدم تداخل کاری شوراهایی روستایی و دهیاران سبب نقش پررنگ‌تر این نهادهای مردمی در بهبود وضعیت روستاها می‌شود.

فرماندار گچساران با انتقاد از برگزاری محدود جلسات شوراهای روستایی گفت: براساس گزارش‌های دریافتی جلسات شوراهای روستایی گچساران محدود و انگشت‌شمار برگزار می‌شود که این معضل باید اصلاح گردد.

رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از شوراهای روستایی گچساران تصریح کرد: کار و تلاش شوراهای روستایی گچساران مطلوب بوده و بر کسی پوشیده نیست، اما این فعالیت‌ها باید مستندسازی شود.

وی ادامه داد: مستندسازی فعالیت‌های شورای روستایی سبب مشخص شدن میزان و چگونگی نحوه فعالیت‌ها است و نقش غیرقابل انکاری در معرفی شوراهای برتر این شهرستان دارد.

رحیمی با اشاره به آغاز فصل گرما و بروز برخی آتش‌سوزی‌ها در مناطق جنگلی و روستایی خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای روستایی هر منطقه باید با هماهنگی و تعامل خود را برای بروز اینگونه حوادث آماده کنند و انتظاری از ارسال کمک از سوی شهر نداشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: البته در صورت بروز حوادث بزرگ از طریق ستاد بحران برای مهار و کاهش آسیب‌های حادثه نیرو اعزام می‌شود، اما در صورت بروز حوادث قابل مهار توسط اهالی روستاها، شوراهای اسلامی و دهیاران باید تعامل و هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

روزی به یاد ماندنی با حضور ۱۰۹ نفر از معلولین و خانواده هایشان
دنبال کنید

IMG_9523 IMG_9524 IMG_9520 IMG_9518 IMG_9513 IMG_9511 IMG_9510 IMG_9507 IMG_9505 IMG_9500 IMG_9497 IMG_9496 IMG_9491 IMG_9488 IMG_9486

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi