پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوئل نفت گچساران و بادران تهران برای صعود به لیگ دسته اول

[ad_1]   براساس این گزارش، این بازی که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای نفت برگزار خواهد برای هر دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و شکست هریک از آنها راه صعود تیم دیگر به لیگ دسته اول را هموار می کند. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این بازی با تکیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

کرونا :

دوئل نفت گچساران و بادران تهران برای صعود به لیگ دسته اول

[ad_1]

 

براساس این گزارش، این بازی که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای نفت برگزار خواهد برای هر دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و شکست هریک از آنها راه صعود تیم دیگر به لیگ دسته اول را هموار می کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این بازی با تکیه بر امتیاز میزبانی و با روحیه مضاعفی که از پیروزی های متوالی چندبازی اخیر کسب کرده تنها برای شکست تیم بادران پا به میدان خواهد گذاشت.

در مرحله نخست رقابت های لیگ دسته دوم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اقتدار به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کردکه این اتفاق به عقیده بسیاری از کارشناسان فوتبال با توجه به مشکلات مالی بسیار این تیم و همچنین دیربسته شدن آن در ابتدای فصل کاری بسیار بزرگ بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص به مهر گفت: بازیکنان تیم فوتبال نفت در این فصل با مشکلات مالی بسیاری روبرو شدنداما هیچ کدام از این مشکلات بر کسب نتایج تماشاگر پسند این تیم تاثیری نداشت.

یوسف نادریان افزود: بازی ما مقابل بادران از اهمیت خاصی برخوردار است و شکست این تیم می تواند ما را به لیگ یک نزدیک تر کند، اما همه این حساسیت ها ما را از برنامه های فنی که برای بازی داریم دور نخواهد کرد.

نادریان تصریح کرد: مهمترین امتیاز تیم ما در این بازی میزبانی است که همیشه همه تیم های رقیب در این ورزشگاه کار سختی میان هواداران پرشور گچسارانی دارند و از همه مهمتر خود بازیکنان با انگیزه تیم نفت هستند که فعل خواستن را برای صعود به لیگ یک صرف کرده اند.

وی اظهارامیدواری کرد: این بازی تحت تاثیر حساسیت ها قرار نگیرد و مسائل غیرفنی بر جو بازی حاکم نشود تا هردوتیم با قدرت نتیجه ای که لیاقت آن را دارند را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: شناخت خوبی از نظر فنی روی تیم بادران تهران داریم وکلیه بازیهای این تیم مورد آنالیز قرار گرفته است.

دوئل نفت گچساران و بادران تهران برای صعود به لیگ دسته اول 4

به گزارش  مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دوم و حتی در سایر لیگ های کشور نقش اساسی در پرورش و معرفی استعدادهای بومی به کشور دارد.

حضور بیش از ۷۰ درصدی بازیکنان بومی و همچنین شرکت نفتی در تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران نشان از اهمیت رشد و پرورش این استعدادها برای مسئولان وررزش نفت دارد.

رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص به مهر گفت: بومی سازی در همه رشته های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در دستور کار جدی قراردارد و در کنار ورزش همگانی، فرزندان نفتی و استعدادهای بومی استان در ورزش قهرمانی حمایت می شوند.

محمد حبیبی نژاد افزود: با توجه به علاقمندی بسیاری از مردم به رشته ورزشی فوتبال، بازی های تیم نفت و گاز گچساران همواره از حساسیت های زیادی برای مردم این شهر برخوردار است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: تا این مرحله ما با تکیه بر توان فنی کادر و بازیکنان تیم فوتبال و تلاش های عوامل اجرایی باشگاه توانستیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول با همه مشکلات مالی که گریبانگیر تیم های نفتی شده تا این مرحله حضور خوبی از خود نشان دهیم.

وی با بیان اینکه صعود یا عدم صعود ما به لیگ دسته اول رسالت ما را در استعدادیابی و پرورش نیروهای بومی تغییر نخواهد داد افزود: برنامه های باشگاه نفت برای رشد و توسعه ورزش نفت طولانی مدت بود و اگر این برنامه زودتر از زمان تعیین شده اجرایی شود استراتژی لازم برای مدیریت آن را بکار خواهیم گرفت.

دوئل نفت گچساران و بادران تهران برای صعود به لیگ دسته اول 5

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ابتدای فصل بسیار دیر بسته شد اما از همان ابتدا مسابقات هدف ما حضور مقتدرانه در لیگ دسته دوم بوده است.

حبیبی نژاد یادآور شد: تا این مرحله هم کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عملکرد خوبی داشته و در صورت پیروزی مقابل بادران زحمات خود را تکمیل خواهند کرد.

وی اظهارامیدواری کرد: مردم فوتبالدوست گچساران به کار با اهمیت این بازیکنان آگاه باشند و حمایت خود را از این تیم که با کمترین امکانات مالی تا این مرحله با اقتدار حضور پیدا کرده، ادامه دهند.

به گزارش  مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هم اکنون با انجام هفت بازی ، سه پیروزی، سه تساوی، یک باخت ، ۱۰گل زده،۸ گل خورده با ۱۲ امتیاز در رده سوم و تیم بادران تهران که شرکت خصوصی بادران اسپانسر این تیم است با هفت بازی، چهار برد، دو مساوی، یک باخت ،9 گل زده، چهار گل خورده با کسب ۱۴ امتیاز در صدرجدول گروه دوم این رقابت های قراردارد.

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و بادران تهران  با قضاوت محمدحسین زاهدیفر و کمک ها جلیل شعرانی، حسین مرادی ،علی ابراهیمی در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

دوئل نفت گچساران و بادران تهران برای صعود به لیگ دسته اول
[ad_2]

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi