جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آیا در شرکت نفت هم کارشناس یا نقشه کشی که درس مناسب سازی را خوانده باشد وجود ندارد؟!

هشتم اردیبهشت در یک گزارش تازه به باشگاه مهرگان شرکت نفت سری زدیم و اولین چیزی که توجه مسئولان را به خودشان و کارشان جلب می کرد رفت و آمد ما به این باشگاه و کتابخانه ی فقیر این باشگاه بود. شیب تند بالای 50 درجه کتابخانه مهرگان شرکت نفت گچساران و پله های جلوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23392
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

کرونا :

آیا در شرکت نفت هم کارشناس یا نقشه کشی که درس مناسب سازی را خوانده باشد وجود ندارد؟!

هشتم اردیبهشت در یک گزارش تازه به باشگاه مهرگان شرکت نفت سری زدیم و اولین چیزی که توجه مسئولان را به خودشان و کارشان جلب می کرد رفت و آمد ما به این باشگاه و کتابخانه ی فقیر این باشگاه بود.

شیب تند بالای 50 درجه کتابخانه مهرگان شرکت نفت گچساران و پله های جلوی این شیب از سرنگونی هر نوع ویلچری در این مسیر حکایت می کرد ولی تماشاگران ما را به این فکر می انداخت که آیا در شرکت نفت هم کارشناس یا نقشه کشی که درس مناسب سازی را خوانده باشد وجود ندارد؟!

وقتی وارد این کتابخانه می شویم صدای بلند شده از کف پوش این ساختمان هزاران حرف برای مسئولان دارد و بنظر می رسد مسئولان این صداها را تا بحال نشنیده اند.

حجم کتاب در این کتابخانه آنقدر پایین است که مشهود باشد و نیازی به پرسش هم نباشد…. به نظر می رسد مسئولان تا بحال این کتابخانه را ندیده اند که حتی مشکلاتش را دیده باشند.

IMG_9293 IMG_9294

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi