جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای فرهنگ عمومی و شورای ورزش و جوانان در سال گذشته تشکیل نشدند

فرماندار گچساران از تغییرات در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: از هفته‌ آینده یا بطور قطع از هفته بعدش جرقه تودیع و معارفه‌ها در گچساران به شرط ها و شروط ها زده خواهد می‌شود. عبدالرحیم رحیمی  در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با بیان اینکه در سال گذشته کارگروه‌های فعال زیادی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23390
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

کرونا :

شورای فرهنگ عمومی و شورای ورزش و جوانان در سال گذشته تشکیل نشدند

فرماندار گچساران از تغییرات در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: از هفته‌ آینده یا بطور قطع از هفته بعدش جرقه تودیع و معارفه‌ها در گچساران به شرط ها و شروط ها زده خواهد می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی  در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با بیان اینکه در سال گذشته کارگروه‌های فعال زیادی در این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: بعضی از این کارگروه‌ها نسبت به بقیه عملکرد بهتری را ارائه دادند.

وی افزود: کارگروه مواد مخدر این شهرستان موفق شد در استان مقام اول را کسب کند و در کشور نیز حائز رتبه برتر شد.

رحیمی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش نیز مقام نخست استان و مقام برتر کشور را کسب کرد.

وی شورای سلامت و شورای پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر شوراهای برتر شهرستان گچساران دانست که موفق شدند در استان و کشور از رتبه خوبی برخوردار شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: برخی شوراهای این شهرستان مانند شورای فرهنگ عمومی و شورای ورزش و جوانان در سال گذشته تشکیل نشدند.

رحیمی از تغییرات در ادارات این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: از هفته‌های آینده یا بطور قطع از هفته بعدش جرقه تودیع و معارفه در گچساران به شرط ها و شروط ها زده می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد ادارات و نهادهای این شهرستان طی سال گذشته گفت: طی دستورالعملی از ادارات و نهادهای گچساران درخواست تهیه عملکرد یکسال گذشته و برنامه‌های امسال شد که ۳۷ اداره به صورت کامل به این مسئله توجه کرده و مابقی ادارات تنها گزارش عملکرد خود را طی سال گذشته تهیه کرده‌اند و ۱۱ اداره هم هنوز جوابی نداده اند و اداراتی که جواب درخواست محرمانه ی فرمانداری را ندادند شاید منتظر روزهای تودیع و معارفه هستند که امیدوارم اینگونه نباشد و درحال جمع آوری جواب ما در این مدت باشند.

وی به انتخابات ۷ اسفند ۹۴ اشاره داشت و ضمن تشکر از هیأت اجرایی و شورای نگهبان، گفت: روند برگزاری این انتخابات بی‌سابقه بود و شاهد نشاط و حضور حداکثری مردم گچساران در این انتخابات بودیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi