شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حاشیه های زیباتر از متن دیدار نفت و گاز گچساران و کیمیا فرایند تهران +تصاویر

  پس از پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل کارا شیراز از جمعیت هوادارانی که برای تشویق تیم محبوب شهرشان کیلومترها را ه را آماده بودن پیش بینی بازی زیبا مقابل کیمیافرایند در گچساران چندان سخت نبود. از روزهای گذشته بسیاری از هواداران متعصب فوتبال نفت برای کمک به بهتر برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23342
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

کرونا :

حاشیه های زیباتر از متن دیدار نفت و گاز گچساران و کیمیا فرایند تهران +تصاویر

 

پس از پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل کارا شیراز از جمعیت هوادارانی که برای تشویق تیم محبوب شهرشان کیلومترها را ه را آماده بودن پیش بینی بازی زیبا مقابل کیمیافرایند در گچساران چندان سخت نبود.

از روزهای گذشته بسیاری از هواداران متعصب فوتبال نفت برای کمک به بهتر برگزار شدن این بازی اعلام آمادگی کرده بوند.

شوری در میان جوانان شهر برپا شد و در هر محفلی سخن از رفتن فوتبال نفت به لیگ دسته اول به میان می آمد هرچند همه میدانند کار نفت برای صعود بسیار دشوار و برای کسب این مهم بایستی همه بازیهای خانگی خود را پیروز از میدان خارج شود.

تبلیغات مردمی صورت گرفته برای این بازی آنقدر متفاوت و گسترده بود که حتی مسئولان باشگاه نفت هم از این همکاری هواداران به وجد آمده بودند.

بیش از 3000 تراکت تبلیغاتی در طی 24 ساعت قبل از بازی آنچنان در سراسر مغازه ها ، داروخانه ها، تاکسی های شهر توزیع شد و حتی تا پاسی از شب قبل از بازی هواداران تماس های مکرری با روابط عمومی باشگاه برای کمک به تبلیغات داشتند .

همه این مقدمه ای بود برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند توسط بازیکنان نفت و گاز گچساران مقابل کیمیا فرایند تهران و تشویق های بی امان هوادارانی که شاید اوایل فصل به نوعی دلخور از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم انگیزه ای برای تشویق تیم محبوب شهر خود نداشتند.

اما همین هواداران زمانی که به تلاش اعضا و بازیکنان تیم فوتبال نفت برای جبران اتفاقات فصل گذشته پی بردند یکبار دیگر همگی یکصدا فریاد پیروزی تیم فوتبال نفت گچساران را سردادند.

هرچند در این بازی کری هایی از طرف بازیکنان هر دو تیم خوانده شد، اما زیباترین آن صحبت یکی از بازیکنان کیمیافرایند که در هتل محل اقامت خود به هواداران گچسارانی بود که می گوید اگر تیم نفت را شکست ندادیم من موهای سر خود را از ته می تراشم که همین حرف بازیکن کیمیافرایند در پایان بازی شعارهای بی شماری را از سوی هواداران نفتی به سوی این بازیکن برای تراشیدن موی سر روانه شد.

از دیگر حواشی این بازی حضور مدیران نفت و گاز گچساران در جایگاه ویژه و سکوهای تماشاچیان بود که همه با هم همدل شده بودند تا پیروزی این بازی را با هواداران جشن بگیرند.

یوسف نادریان و جمال شاهینی سرمربی و سرپرست اخرجی تیم فوتبال نفت گچساران هم که با نگرانی و اضطراب عجیبی بازی را از روی سکوها دنبال می کردند گاها حرکات جالبی از خود نشان می دادند که در گزارش تصویری زیر از دوربین عکاسان پنهان نمانده است.

اما تصویری که در پایان بازی ناراحت کننده به نظر می رسید نیمکت خسته و ناراحت تیم فوتبال کیمیا فرایند بود که در این دیدار باوجود ارائه بازی خوب و جوانمردانه بدون امتیاز گچساران را ترک کردند.

امید است اتفاقات و حواشی شیرین بازی نفت و گازگچساران و کیمیافرایند را در سایر بازیهای باقیمانده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیز شاهد باشیم تا یکبار دیگر حماسه تاریخی سال 92 و صعود به لیگ دسته اول را با همدلی و یکرنگی به اتفاق در ورزشگاه نفت گچساران تکرار و جشن صعودرا برپا کنیم.

IMG_9235 IMG_9236 IMG_9237 IMG_9251 IMG_9253 IMG_9254 IMG_9258 IMG_9262 IMG_9263 IMG_9265

لینک منبع by لینکهای مرتبط

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi