جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مسائل اجتماعی اولویت سال ۹۵ است

[ad_1] دکترسیدموسی خادمی در نشست شورای اداری استان، افزود: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌ بخش از نظام اقتصاد اسلامی که مد نظر رهبری است و از طرف رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مورد تاکید می باشد، اولویت سال 95 است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۸:۵۳

کرونا :

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مسائل اجتماعی اولویت سال ۹۵ است

[ad_1]

دکترسیدموسی خادمی در نشست شورای اداری استان، افزود: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌ بخش از نظام اقتصاد اسلامی که مد نظر رهبری است و از طرف رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مورد تاکید می باشد، اولویت سال 95 است.
وی اظهار داشت: مسائل، آسیب ها و انحرافات اجتماعی شناسائی و پیشگیری و مقابله با آنها با نگرشی نو از جمله موضوع طلاق و مواد مخدر، برنامه های اولویت دار کشوری و به تبع آن در این استان در سال جدید خواهد بود.استاندار، سال 94 را سالی میمون و مبارک برای نظام و ملت ایران همراه با موفقیت های بزرگ در عرصه های بین المللی و ملی بیان کرد. 
خادمی افزود: برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مشارکت خیلی خوب با 34 میلیون نفر و 12 هزار نامزد انتخاباتی کاری برجسته در حوزه داخلی بود که در کمال امنیت و سلامت پیامش را در سطح جهانی نشان داد و باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد.
وی تصریح کرد: برجام  توافق بین‌المللی بر سر برنامه هسته‌ ای ایران، پیروزی بزرگ دیگری در صحنه سیاست های خارجی امسال بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش های رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده ما در عرصه جهانی دست یافت و آثار آن را در سال آتی بخوبی خواهیم دید. استاندار اظهار داشت: با وجود محدودیت منابع در سطح کشور به دلیل تحریم ها و کاهش قیمت نفت و به تبع آن در این استان، اما با این حال چرخ توسعه، تولید و سازندگی در استان به خوبی به حرکت درآمد و پروژه های زیادی با اعتبار بالائی در حوزه عمرانی و بخش اقتصادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
خادمی، پیگیری مشکلات تک تک طرح های تولیدی و اقتصادی راکد و نیمه فعال در کمیته تسهیل استان را با همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه های اجرائی، بانک های عامل و صاحبان طرح ها در سال جاری را موفقیت آمیز دانست و افزود: با برنامه ریزی ها و تدابیر به عمل آمده این رود در سال آینده با شتاب و تلاش بیشتری ادامه خواهد داشت.استاندار با تقدیر و تشکر از مردم استان به خاطر حضور پر شور و حماسی در انتخابات هفت اسفند ماه، تصریح کرد: با مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات، کهگیلویه وبویراحمد استان دوم کشور شد  که افتخار بزرگی برای این استان است.
خادمی افزود: با اینکه کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان هائی است که انتخابات در آن با رقابت سنگین، سخت، حساس و با مشارکت حداکثری و پرشور می باشد، اما با تلاش مجموعه دست اندرکاران انتخابات، هیات اجرائی، نظارت، بازرسی، عامل امنیتی و انتظامی و پشتیبانی، انتخابات به خوبی مدیریت و در فصای کاملا امن برگزار شد.
استاندار یادآور شد: با اینکه رقابت ها به هم نزدیک و شرایط حساس بود، تمام مراحل و فرآیند انتخابات از سوی عوامل انتخابات، نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها در اوج همدلی، هماهنگی و همکاری بدون هیچگونه مشکل امنیتی انجام گرفت و نتیجه آن مشارکت 80 درصدی بود.
خادمی با بیان اینکه، انشاء الله مواردی هم که باشد حل شود، تصریح کرد: باید رقابت ها امروز دیگر به رفاقت تبدیل شود و کسانی که انتخاب شده اند نماینده همه مردم اند، چه کسانی که طرفدار بوده و به آنها رای داده و یا چه کسانی که به آنها رای نداده اند و باید پیگیر مطالبان همه مردم و پاسخگوی همه آنها باشند.
استاندار به موضوع تعطیلات نوروز و آمادگی همه مسئولین بخصوص دستگاه های خدمات رسان به مسافرین و گردشگران نوروزی اشاره کرد و تاکید کرد: تمام شرایط را برای استقبال از مهمانان نوروزی و مردم استان برای داشتن ایامی شاد فراهم کنند. 
خادمی یادآور شد: جشنواره خیرین مدرسه ساز را در پیش داریم و همه تلاش کنیم با ارتباطاتی که وجود دارد، زمینه مشارکت خیرین و حضور آنها فراهم شود و این بار هم مانند دو جشنواره گذشته که 126 میلیارد ریال در یک نوبت و 140 میلیارد ریال در دیگر موارد کمک شد، بتوانیم جشنواره ای پر بارتر برگزار کنیم.
استاندار کمک به حوزه بهداشت  درمان و مساجد استان توسط خیرین را از دیگر برنامه های مدیران در استان برای سال آینده عنوان کرد.ج/238

[ad_2]

آملی‌لاریجانی به نجف می‌رود؟
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi