جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را صمیمانه به تمامی همشهریان عزیز تبریک عرض مینمایم

**به نام خالق بی هـمتایی طبیعت** *نوروز بمانید که ایام شمایید* *آغازشمایید و سرانجام شمایید* *آن دشت طراوت زده آن جنگل هوشیار* *آن گنبده گرداننده آرام شمایید* *خورشید شما، عشق شما، بام شمایید * *نوروزکهنسال کجا غیرشما بود* *اسطوره جمشید و جم و جام شمایید* نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۶:۵۰

کرونا :

عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را صمیمانه به تمامی همشهریان عزیز تبریک عرض مینمایم

**به نام خالق بی هـمتایی طبیعت**
*نوروز بمانید که ایام شمایید*
*آغازشمایید و سرانجام شمایید*
*آن دشت طراوت زده آن جنگل هوشیار*
*آن گنبده گرداننده آرام شمایید*
*خورشید شما، عشق شما، بام شمایید *
*نوروزکهنسال کجا غیرشما بود*
*اسطوره جمشید و جم و جام شمایید*

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر میکند. فرارسیدن سال نو،همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است،آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.با ارزشترین دارائی انسان،آرامش درونی اوست.تمام دنیا هم علیه ما باشند،خلوص وشفافیت خود را فدای قلبهای تاریک و بیمار نکنیم،تا میتوانیم در زمین به نیکی زندگی کنیم و به زیبایی این سفر چند روزه را به سرانجام برسانیم.

تنها کسی که به ذهنمان دسترسی دارد خودمان هستیم،این ما هستیم که انتخاب میکنیم چگونه اندیشیدن را.جهل و رفتار غلط دیگران نباید بذر ذهن و افکارمان باشد.

گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی ونه تابستانی باش که بسوزانی،بهاری باش تا برویانی.اگر در برابر سختی های زندگی مقاومت کنیم،شکوفه های بهار را خواهیم دید و گرنه شاخه های خشکیده فقط برای سوزاندن مناسب است.

چه افسانه ی زیبایی… زیباتر از واقعیت… راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ نقاش طبیعت نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق خویش بسپارد. پیام نوروز این است: دوست داشته باشید و زندگی کنید، زمان همیشه از آن شما نیست.

یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشد. یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند، نه آنگونه که میخواهیم باشند. یادمان باشد که هرگز خود رااز دریچه نگاه دیگران ننگریم، زیرا اگر ما با خویشتن خویش آشتی نکنیم هیچ شخصی نمیتواند ما را با خود آشتی دهد.

سه بازی در شب سوم فوتسال جام دهه فجر گچساران
دنبال کنید

یادمان باشد با خودمان مهربان باشیم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست،نمیتواند با دیگران مهربان باشد. وقتی کاری انجام نگیرد،حتما خیری در آن وجود دارد. وقتی مشکلی بوجود بیاید،حتما حکمتی دارد.

وقتی در زندگی زمین بخوری،حتما چیزی هست که باید یاد بگیری، وقتی دیگران به تو بدی میکنند حتما وقت این هست که تو خوب بودنت را به آنها اثبات کنی. وقتی تمام درها به رویت بسته شود، حتما خدا میخواهد پاداش بزرگی بابت صبر و شکیبایی به تو هدیه نماید. بهار موسم بخشیدن و صیقل دادن قلوب از گرد و غبار مانده بر زمستان است،پس ببخش اگر با نگاهی، صدایی یا زبانی بر دلت زخمی زدند.

پروردگارا در این سال جدید: به خواب عزیزانمان آرامش،به بیداری شان آسایش، به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات، به مهرشان وفا، به عمرشان عزت،به رزقشان برکت و به وجودشان صحت عطا فرما. حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت، و تحول به مراحل نیکوتر است را صمیمانه به تمامی همشهریان عزیز تبریک عرض مینمایم.

*خدایا چنان کن سرانجام کار*
*توخوشنود باشی و ما رستگار*

*غلامرضا تاج گردون *
*نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران وباشت*

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi