شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار در شورای برنامه ریزی توزیع شد

[ad_1] استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست، گفت: این اعتبار برای تاسیسات خسارت دیده و جلوگیری و پیشگیری از نقاط آسیب پذیر و براساس شاخص هایی همچون میزان خسارت  وجمعیت، بین همه دستگاه ها و بخش های مختلف و مناطق استان توزیع شد. دکترسیدموسی خادمی تصریح کرد: برای توزیع این اعتبار توسط سازمان مدیریت وبرنامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22921
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۴۸

[ad_1]

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست، گفت: این اعتبار برای تاسیسات خسارت دیده و جلوگیری و پیشگیری از نقاط آسیب پذیر و براساس شاخص هایی همچون میزان خسارت  وجمعیت، بین همه دستگاه ها و بخش های مختلف و مناطق استان توزیع شد.

دکترسیدموسی خادمی تصریح کرد: برای توزیع این اعتبار توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با معاونت عمرانی استانداری، مدیران دستگاه های اجرائی، فرمانداران و حوزه بحران بررسی های لازم انجام شده است.

استاندار در این نشست به واگذاری پروژه های عمرانی یا طرح های تملک دارائی های سرمایه ای استان در بخش های مختلف به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرائی می توانند پروژه های شروع شده، در دست اجرا و خاتمه یافته خود را به بخش خصوصی واگذار کنند.

خادمی اظهار داشت: دولت در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی تاکید جدی دارد و این  موضوع باید دغدغه و از اولویت های کاری مدیران باشد و در ارزیابی عملکرد دستگاه ها لحاظ شده است.

استاندار، همچنین به کارگروه های شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد: همه موضوعات در بخش های مختلف فرآیند کاری آن به صورت دقیق و کامل در کارگروه های مربوطه بررسی شود و سپس به این شورا برای تصویب نهائی ارائه گردد.

ج/238  

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi