جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان است

جشنواره ناحیه‌ای حلقات صالحین شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله شهر دهدشت برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان و تجلیل از اقدامات برجسته و ارکان پرتلاش شجره طیبه صالحین است. سرهنگ سعید برومند زاده با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22908
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۵۸

کرونا :

هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان است

جشنواره ناحیه‌ای حلقات صالحین شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله شهر دهدشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان و تجلیل از اقدامات برجسته و ارکان پرتلاش شجره طیبه صالحین است.

سرهنگ سعید برومند زاده با اشاره به اینکه دراین جشنواره برترین‌های حلقات صالحین شهرستان کهگیلویه انتخاب و معرفی شدند، عنوان کرد: ۱۲ حلقه متربی و ۳ حلقه سرگروه به عنوان حلقه‌های برتر توسط داوران شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از فعالان قرآنی حلقات صالحین در سال ۱۳۹۴ تجلیل شد، افزود: در مجموع از ۵۷ نفر به عنوان فعالان قرآنی و برترین‌های حلقات صالحین ناحیه کهگیلویه تقدیر به عمل آمد.

برومندزاده هدف از برگزاری جشنواره را تشویق و ترغیب افراد فعال که در حلقات تربیتی صالحین نقش موثری دارندعنوان کرد و افزود: افرادی که به عنوان نفرات برتر ناحیه توسط هیئت داوران تشخیص داده شد به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه سایت صالحین دیشموک به عنوان سایت برتر صالحین ناحیه کهگیلویه معرفی شد، گفت: در این جشنواره از ۱۰ نفر بسیجی حافظ سوره ” یس ” و ۱۰ مربی برتر شهرستان کهگیلویه تقدیر شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi