جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان برتر کشور قرار گرفت

فرماندار گچساران گفت: گچساران در شاخصه برگزاری انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات جزء پنج شهرستان برتر کشور قرار گرفته است. عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در برگزاری انتخابات اخیر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور نشان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22859
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان برتر کشور قرار گرفت

فرماندار گچساران گفت: گچساران در شاخصه برگزاری انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات جزء پنج شهرستان برتر کشور قرار گرفته است.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در برگزاری انتخابات اخیر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور نشان دادند که همواره با دوراندیشی و آگاهی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: مردم انقلابی و حماسه‌ساز ایران اسلامی در همه نقاط کشور دغدغه مقام معظم رهبری را درک کرده و در راستای توسعه اهداف نظام و پیشرفت روزافزون کشور با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان پوشالی زدند.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در گچساران گفت: شهرستان گچساران در میان هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای بیشترین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بود و افتخارآفرین شد.

رحیمی ادامه داد: گچساران در تمامی ایتم‌های برگزاری انتخابات و شاخصه حضور حداکثری در انتخابات در میان تمامی 465 شهرستان کشور جزء پنج شهرستان برتر کشور قرار گرفت.

وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در شاخصه حضور حداکثری در میان 10 استان برتر کشور قرار گرفت که این امر افتخاری بزرگ برای تاریخ این استان به شمار می‎رود.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص 100 درصدی اعتبارات نفت گفت: اعتبارات نفت تخصیص 100 درصدی داشته و روسای ادارات با توجه به پایان سال مالی که تیرماه سال آینده است در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌های خود تلاش کنند.

پیام تبریک ریس ورزشهای نابینایا و کم بینایان گچساران به نخستین مدال آور پارالمپیک هم استانی در ریو برزیل
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi