سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه تابلوهای نقاشی در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برپا شد

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر گفت :نمایشگاه تابلوهای نقاشی رنگ روغن با سبک رئالیسم (واقعیت گرایی)جهت بازدید عموم برپا شده است . ساسان حبیبی نژاد افزود :این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی ، امور فرهنگی و خدمات اداری و اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22809
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

کرونا :

نمایشگاه تابلوهای نقاشی در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برپا شد

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر گفت :نمایشگاه تابلوهای نقاشی رنگ روغن با سبک رئالیسم (واقعیت گرایی)جهت بازدید عموم برپا شده است .
ساسان حبیبی نژاد افزود :این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی ، امور فرهنگی و خدمات اداری و اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساراندر محل کتابخانه و خانه فیلم شهید اکبری در مجموعه فرهنگی ورزشی رفاهی شماره 3 (مهرگان) دایر شده است .
حبیبی نژاد افزود : در این نمایشگاه 75 اثر هنری از آثار باباخان جانکی ، بازنشسته هنرمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به نمایش گذاشته شده است .
جانکی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت : این نمایشگاه هامی توانند باعث ایجاد انگیزش و رشد فکری در زمینه هنرهای تجسمی بخصوص هنر نقاشی در میان جوانان شود .
وی گفت : شکی نیست که تمام زیبایی های آفرینش از آنِ پرودگار قادر و تواناست که حتی با بارش باران در آنِ واحد از آب بیرنگ ، تمام طبیعت را به خوبی دگرگون و رنگهای زیبایی را در طبیعت بوجود می آورد.
جانکی افزود : من بعنوان یک عضو کوچک از جامعه هنری فقط میتوانم سایه ای از طبیعت زنده و بی جان را به تصویر بکشم و استفاده از هنرهای تجسمی را به بازنشستگان بالاخص بازنشستگان صنعت عظیم نفت که سالها در این صنعت خدمت کرده اند برای اوقات فراغت توصیه میکنم .
این نمایشگاه به مدت 10 روز از تاریخ 15/12/94 برگزار شده است .
علاقه مندان میتوانند از 8:30 صبح الی 12 و از ساعت 16 الی 21 به محل کتابخانه و خانه فیلم شهید اکبری در مجموعه فرهنگی ورزشی رفاهی شماره 3 (مهرگان) مراجعه کنند .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi