شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اقتصادی: تمرکز روی طرح های اقتصادی باشد که تکمیل آنها به توسعه استان شتاب می بخشد

[ad_1] مهندس مجید محنائی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان، افزود: همکاری بانک‌ های این استان در اعطای تسهیلات خوداشتغالی رضایت ‌بخش است و در جذب منابع قرض‌الحسنه بانکی برای اشتغال در کمیته امداد امام(ره) در صدر استان‌ ها و رتبه دوم کشورهستیم که جای تقدیر دارد. به گفته محنائی، در حوزه اشتغال در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22801
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۸

کرونا :

معاون اقتصادی: تمرکز روی طرح های اقتصادی باشد که تکمیل آنها به توسعه استان شتاب می بخشد

[ad_1]

مهندس مجید محنائی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان، افزود: همکاری بانک‌ های این استان در اعطای تسهیلات خوداشتغالی رضایت ‌بخش است و در جذب منابع قرض‌الحسنه بانکی برای اشتغال در کمیته امداد امام(ره) در صدر استان‌ ها و رتبه دوم کشورهستیم که جای تقدیر دارد.

به گفته محنائی، در حوزه اشتغال در سال جاری سهمیه استان کهگیلویه وبویراحمد هم از محل منابع امدادی و هم از منابع بانکی افزایش داشته و باید تلاش کرد، این منابع جذب و بازگشت نداشته باشند.

وی تاکید کرد: تعامل و پیگیری لازم دستگاه های جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام (ره)، صنعت، معدن وتجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بانک‌ها بیشتر شود تا سهمیه همه بانک‌ها که از طریق بانک مرکزی ابلاغ شده را بتوانیم همین امسال جذب و زمینه اشتغال بیشتری در استان ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گفت: افراد زیادی دراستان دارای ظرفیت و پتانسیل اشتغال و آموزش دیده اند و دستگاه های اجرائی و دولت به دنبال تأمین منابع بانکی برای اشتغال این افراد هستند و می طلبد بانک های عامل با توجه به شرایط استان در این خصوص همت و تلاش بیشتری بکار گیرند.

وی اظهار داشت: پرونده های زیادی در بخش های مختلف استان از سوی متقاضیان اشتغال، تولید کنندگان و کارآفرینان توسط دستگاه های متولی و حامیان کار، اشتغال و تولید در استان کارشناسی شده و مصوب به بانک های استان ارسال شده و ضرورت دارد، شتاب بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات صورت گیرد.

محنائی با بیان اینکه، افزایش سقف وام ‌های خوداشتغالی محوری ‌ترین حرکت برای ایجاد فرصت اشتغال و افزایش تولید است، افزود: دو نوع اشتغالزائی کلان و اشتغالزائی فردی می ‌تواند، زمینه اشتغال به کار افراد را فراهم کند.

محنائی تصریح کرد: این امکان و شرایط در استان وجود دارد که با اعطای وام به صورت فردی و تعاونی به طرح های تولیدی، مشکلات بیکاری در استان کاهش چشمگیری پیدا کند.

وی با بیان اینکه، جذب سرمایه گذار به روند توسعه استان شتاب می بخشد وحمایت، تقویت و ایجاد بسترلازم برای سرمایه گذاران و صنعت گران با تعامل بیشتر بانک ها و دستگاه های اجرائی میسراست، افزود: رویکرد دولت تدبیر وامید و مدیریت اجرایی استان تقویت بخش خصوصی، حمایت از سرمایه گذار، مشارکت پذیری مردمی  در سرمایه گذاری و ایجاد تعاونی ها است.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi