شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون عمرانی: شرایط مناسب برای کنترل ترافیک، ایمنی و تردد در جاده های استان فراهم خواهد شد

[ad_1] مهندس پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای ترافیک استان از کاهش 8 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد و تایکد کرد تمام تلاش ها براین است تا میزان تصادفات بخصوص در ایام نوروز در جاده های این استان کاسته شود تا شادی و نشاط مسافرین و مردم در ایام نوروز خدای ناکرده به نگرانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22688
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۵

کرونا :

معاون عمرانی: شرایط مناسب برای کنترل ترافیک، ایمنی و تردد در جاده های استان فراهم خواهد شد

[ad_1]

مهندس پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای ترافیک استان از کاهش 8 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد و تایکد کرد تمام تلاش ها براین است تا میزان تصادفات بخصوص در ایام نوروز در جاده های این استان کاسته شود تا شادی و نشاط مسافرین و مردم در ایام نوروز خدای ناکرده به نگرانی تبدیل نشود.

وی به بازگشائی برخی از مسیرهای استان و چهار خطه کردن آنها، کاهش پیچ های تند و خطرناک و گردنه ها با شیب های تند در جاده های اصلی این استان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: امسال در ایام نوروز با تدابیر اندیشیده شده میزان تصادفات به حداقل برسد.

رئیس شورای ترافیک استان به مصوبات خوب و اثر گذار این شورا و اجرائی کردن آنها اشاره کرد و گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین هرگونه حفاری ممنوع  شده است، همچنین در همین مدت تمامی عملیات راهسازی در استان متوقف می ‌شود.

وی با تاکید به اینکه، استقبال و برخوردها با مسافران و گردشگران نوروزی شایسته باشد، بر مستند سازی تصویری و آماری دستگاه‌ ها در ایام نوروز تأکید کرد.

نیک اقبالی افزود: مدیران عضو شورای ترافیک در مدت تعطیلات نوروزی در دسترس باشند و شماره معاونین و مدیران تا دو رده پایین‌ تر را به شورای ترافیک اعلام کنند تا در صورت بروز مشکل فورا در محل حادثه حاضر شوند.

معاون عمرانی بر آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: ستاد بحران در این ایام آمادگی لازم را دارد تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای اقدامات مورد نیاز انجام شود.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: گاها در تصادفاتی که در محورهای استان رخ می ‌دهد به علت تجمع زیاد افراد کار امداد رسانی با مشکل مواجه می‌ شود و مردم باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

وی بر خط ‌کشی معابر و خیابان‌ های اصلی شهرها تأکید کرد و افزود: شهرداری ‌ها نسبت به قیمت ورودی تفرج‌ گاه‌ها و مکان‌ های گردشگری نظارت کامل داشته باشند.

نیک‌اقبالی از مجهز شدن برخی دهیاری‌ های استان به ماشین آتش ‌نشانی اشاره کرد و یادآور شد: روستاهایی که در مسیر جاده‌ های اصلی هستند به ماشین آتش‌ نشانی مجهز می‌ شوند.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi