یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: سند آمایش سرزمینی راهبردی است و باید جامع نگر و کامل باشد تا به تصویب برسد

[ad_1]    دکترسید موسی خادمی در نشست طرح آمایش سرزمینی، اجرای این طرح را موجب پیشرفت استان دانست و تاکید  کرد: این طرح باید براساس داشته ها، ظرفیت ها و مزیت های استان در همه ابعاد مختلف باشد و باید تا اردیبهشت سال آینده تهیه و تنظیم، بررسی و بازنگری وبه تصویب ‌برسد. وی اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۳

[ad_1]

 

 دکترسید موسی خادمی در نشست طرح آمایش سرزمینی، اجرای این طرح را موجب پیشرفت استان دانست و تاکید  کرد: این طرح باید براساس داشته ها، ظرفیت ها و مزیت های استان در همه ابعاد مختلف باشد و باید تا اردیبهشت سال آینده تهیه و تنظیم، بررسی و بازنگری وبه تصویب ‌برسد.

وی اظهار داشت: دیدگاه ها و اختلاف ‌نظرهایی میان مدیران استان و مشاوران این طرح وجود دارد که هر چه اختلاف ‌نظرها کمتر شود، طرح جامع تر و خروجی بهتری در بر خواهد داشت.

استاندار تاکید کرد: مدیران استان طرح آمایش سرزمینی که توسط مشاوران تهیه شده را مطالعه کنند و ظرف یک ماه آینده نظرات و پیشنهادهای خود را به سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان و مشاور طرح ارسال نمایند.

خادمی تصریح کرد: به جای برگزاری جلسات با کمک دستگاه ‌های اجرایی همایش طرح آمایش سرزمین برگزار کنند تا نواقصات طرح برطرف و تا اردیبهشت سال آینده تصویب و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گفت: مطالعه طرح سند آمایش از 15 مرداد سال 93 آغاز شد و 19 ماه از اجرای آن می‌گذرد.

دکترحسن نوروزی افزود: طرح سند آمایش سرزمین در دو فاز اجرا شد که فاز دوم این طرح طی 10 ماهه سال جاری انجام شده است.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi