یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه ریزی برای برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه(س) آغاز شد

[ad_1] دکترفتاح محمدی در ستاد اجرای کنگره بین المللی بی بی حکیمه(س)، افزود: کمیته های علمی، پشتیبانی، اجرا و تبلیغات این کنگره تشکیل و هر کمیته وظایف آن مشخص و فعالیت خود را آغاز کردند. وی اظهار داشت: برای نهائی کردن برگزاری این کنگره به زودی نشستی با حضور مسئولین سازمان امور اوقاف و امور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۲

کرونا :

برنامه ریزی برای برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه(س) آغاز شد

[ad_1]

دکترفتاح محمدی در ستاد اجرای کنگره بین المللی بی بی حکیمه(س)، افزود: کمیته های علمی، پشتیبانی، اجرا و تبلیغات این کنگره تشکیل و هر کمیته وظایف آن مشخص و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: برای نهائی کردن برگزاری این کنگره به زودی نشستی با حضور مسئولین سازمان امور اوقاف و امور خیریه کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه انجام تا موضوعات این کنگره مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: با توجه به بین المللی بودن این کنگره، اهمیت آن، عمق و گستردگی موضوع و ارزشمند بودن این اقدام به لحاظ فرهنگی و معنوی، نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی لازم در سطح شهرستانی، استانی و ملی دارد و همه امور براساس برنامه زمانبندی شده انجام می شود.   

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده کارهای این کنگره تا بهمن ماه سال آینده انجام می شود و این کنگره عظیم جهانی دراین ماه برگزار خواهد شد.

وی، طراحی، تهیه و چاب  پوستر و توزیع آن، طراحی و راه اندازی سایت و دریافت مقالات علمی در کشور و سطح بین المللی  را از فعالیت های کمیته علمی برشمرد.

محمدی گفت: کیفیت بخشی و اثر گذاری این کنگره در سطح ملی و بین المللی اهمیت آن را دو چندان کرده است  و لذا برگزاری مطلوب این کنگره نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرائی استان است و نگاه به این کنگره باید نگاه سیستمی و فرابخشی باشد.

وی یادآور شد: برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه(س) در سال جاری و در محل بارگاه مطهر این امام زاده واجب التعظیم در شهرستان گچساران، گامی موثر و ارزنده ای برای شناساندن چهارمین حرم معنوی در کشور و زمینه سازی برای برگزاری این کنگره بین المللی و شناخت این بانوی بزرگ به مسلمانان بخصوص شیعیان جهان است.

معاون سیاسی واجتماعی استانداری گفت: بارگاه مطهر حضرت بی بی حکیمه(س)، بزرگترین مکان معنوی و فرهنگی گردشگری در جنوب کشور و در نزدیکی کشورهای حوزه خلیج فارس و مکانی ارزشمند برای زائرین و مشتاقان و محبان اهلبیت عصمت و طهارت(ع) است.

محمدی افزود: معرفی ابعاد شخصیتی و کرامات امامان و امام زادگان و همچنین حضرت بی بی حکیمه(ُس) خواهر حضرت امام رضا (ع) به ارادتمندان اهلبیت(ع) در سطح ملی و بین المللی که هر ساله بخصوص در ایام تعطیلات نوروز شاهد انبوه زیادی جمعیت از سراسر کشور و کشورهای همسایه هستند، یکی از اهداف برگزاری این کنگره است.

ج/238  

[ad_2]

ملت فلسطین تنها نیست؛ این پیام ملت ایران است/ رژیم صهیونیستی پایگاه استکبار در منطقه است/ برای پیروزی؛ راهی جز وحدت، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi