جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

معاون سیاسی: نهادینه شدن فعالیت های بزرگ در حوزه دین و فرهنگ نیاز به حضور همگانی وعزم جدی دارد

[ad_1]  دکترفتاح محمدی در نشست کمیته حجاب وعفاف استان، افزود: نهادینه کردن کارهای بزرگ در حوزه دین و فرهنگ، نیاز به عزم همگانی، مشارکت بالا و همچنین برنامه ریزی و فعالیت همه دستگاه ها بخصوص فرهنگی و تبلیغی دارد. محمدی با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با یک راهبرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22620
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۱

[ad_1]

 دکترفتاح محمدی در نشست کمیته حجاب وعفاف استان، افزود: نهادینه کردن کارهای بزرگ در حوزه دین و فرهنگ، نیاز به عزم همگانی، مشارکت بالا و همچنین برنامه ریزی و فعالیت همه دستگاه ها بخصوص فرهنگی و تبلیغی دارد.

محمدی با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با یک راهبرد اسلامی و تداوم انقلاب مبتنی بر پایه ها و اصول الهی و اصل حاکمیت قانون و فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که با ارشادات و رهنمودهای افراد متعهد، بزرگان و صاحبنظران و برنامه ریزی برنامه ریزیان محقق شدنی است.

وی با بیان اینکه، بد حجابی و بی عفتی امری مذموم و نکوهش شده است، تصریح کرد: حجاب تا زمانی که در خانواده است، فردی می باشد ولی همین که جنبه عمومی پیدا کرد، الزامات اجتماعی فرد را مقید به رعایت شئونات اسلامی می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با تاکید به اینکه، باید با راهکار مناسب بتوانیم حجاب را نهادینه کنیم و جامعه را ملزم و متقاعد به استقبال از عفاف و حجاب کرد، گفت: حجاب و عفاف کرامت، عزت و شرافت انسانی است و نیازمند نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب فردی در خانواده، اجتماع و جامعه هستیم.

محمدی با بیان اینکه، مدارس بهترین پایگاه برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب است، تاکید کرد: باید با ارائه راهکار منطقی این باور را در همه سطوح جامعه ایجاد کرد و این ارزش الهی را بتوان گسترش داد.

وی بر لزوم کنترل جدی طراحی و دوخت البسه در کارگاه های تولیدی و توزیع آن در بازار تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف در همه سطوح جامعه و مختص به زنان و همچنین مردان است.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi