یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: جشن نیکوکاری مظهر نوع دوستی و فرصتی ارزنده برای یاری نیازمندان است

[ad_1] دکترفتاح محمدی در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج، افزود: این جشن فرصتی است برای تحقق شعائر و احکام الهی و دستگیری و حمایت افراد متمکن نسبت به فقرا و نیازمندان است. محمدی کمک به افراد مستمند و نیازمند را گامی در جهت برقراری عدالت اجتماعی در جامعه دانست و گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22616
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۹

[ad_1]

دکترفتاح محمدی در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج، افزود: این جشن فرصتی است برای تحقق شعائر و احکام الهی و دستگیری و حمایت افراد متمکن نسبت به فقرا و نیازمندان است.

محمدی کمک به افراد مستمند و نیازمند را گامی در جهت برقراری عدالت اجتماعی در جامعه دانست و گفت: دستگیری و حمایت از مستمندان بسیاری از ناهجاری ها و آسیب های اجتماعی ناشی از فقر را کاهش می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت حفظ شان و آبروی مستمندان تاکید کرد و گفت: توانمند سازی خانواده های زیرپوشش، اولویت اصلی کمیته امداد (ره) در استان باشد.

محمدی تصریح کرد: دولت و مدیریت اجرایی استان از تمام ظرفیت های موجود در این راستا، کمیته امداد را حمایت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان هم از پیش بینی یکهزار و 100 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری در سطح استان خبر داد و گفت: 700 مورد از این تعداد در سطح مدارس مستقر شدند.

متقی افزود: 400 پایگاه دیگر روز پنجشنبه در سطح میادین، مساجد و مکان های عمومی شهرهای مختلف استان مستقر و آماده جمع اوری کمک های مردمی در سطح استان خواهند بود.

وی، شمار دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد در استان را 11 هزار و 879 نفر اعلام کرد و گفت: 9 هزار و 248 نفر از این تعداد دانش آموز و مابقی دانشجو هستند.

به گفته متقی، بیش از 32 هزار خانوار در قالب 91 هزار نفر از جمعیت حدود 700 هزار نفری استان زیر پوشش کمیته امداد (ره) هستند.

ج/238

خروج از برجام ما را در وضعیت بدی قرار داده است/ ایران نزدیک به مذاکره با آمریکا نیست
دنبال کنید

 

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi