جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات ۱۰۰ طرح تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه از خرداد سال جاری تاکنون 30 نشست کارگروه تشکیل و مشکلات 150 واحد صنعتی در این جلسات بررسی شده، گفت: حدود 200 مصوبه در این جلسات داشتیم که 70 درصد مصوبات اجرایی شد، همچنین مشکلات 100 طرح و واحد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22553
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۵۲

کرونا :

رفع مشکلات ۱۰۰ طرح تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه از خرداد سال جاری تاکنون 30 نشست کارگروه تشکیل و مشکلات 150 واحد صنعتی در این جلسات بررسی شده، گفت: حدود 200 مصوبه در این جلسات داشتیم که 70 درصد مصوبات اجرایی شد، همچنین مشکلات 100 طرح و واحد تولیدی و صنعتی در این نشست‌ها حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را مسائل بانکی، تقسیط بدهی، تامین منابع مالی، مشکلات مدیریتی و رکود بازار دانست و افزود: 30 واحد راکد شامل واحدهای آب معدنی، گیاهان دارویی، لوله‌سازی، کارخانه نشاسته و گلوگز، کارخانه‌های تصفیه روغن‌ و چند واحد دیگر به چرخه تولید بازگشتند که برخی از این واحدها سه تا 10 سال غیرفعال و راکد بودند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام طرح‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی استان فعال هستند، گفت: برای فعال شدن 30 واحدی که به چرخه تولید بازگشتند از سال گذشته تاکنون مبلغ 20 میلیارد تومان به این واحدها تزریق شد.

این مسئول میزان سرمایه واحدهای تولیدی راکد در استان را 50 میلیارد تومان ارزیابی کرد و یادآور شد: برای رفع مشکلات مالی واحدهای تولیدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی، منابع داخی بانک‌ها و یارانه‌های بخش تولید استفاده خواهیم کرد.

دیودیده با بیان اینکه تلاش کارگروه رفع موانع تسهیل برگزاری جلسات به صورت هفتگی بود که این امر محقق شد، خاطرنشان کرد: استان به لحاظ تعداد مصوبات کارگروه جایگاه چهارم، به لحاظ برگزاری تعداد جلسات رتبه دهم و به لحاظ فعال کردن واحدهای راکد صنعتی رتبه هفتم را در سطح کشور در اختیار دارد.

تحویل نامه اصحاب رسانه های بین المللی درباره میانمار به دبیرخانه شورای حقوق بشر/ قرائت بخشی از نامه در نشست عصر امروز شورا
دنبال کنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جلسات برگزار شده به برخی واحدهای تولیدی دوره استمهال داده شد و با افزایش ظرفیت تولید برخی واحدها موافقت شد و زمین، آب و برق برخی واحدهای دیگر نیز تأمین شد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال آینده برنامه‌ریزی شده و با استان‌های همجوار نیز رایزنی‌هایی انجام شده است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi