جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صفوف فشاره مردم در محل شعب اخذ رای سبب تمدید سه مرحله ی زمان انتخابات شد

[ad_1] دکترفتاح محمدی در محل ستاد انتخابات استان، افزود: یک بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در صفوف فشرده در پای صندوق های اخذ رای حماسه نو آفریدند و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان با شور و آگاهی وصف ناپذیری نهضت به پا کردند. وی با بیان اینکه، ملت قهرمان ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22532
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۲

کرونا :

صفوف فشاره مردم در محل شعب اخذ رای سبب تمدید سه مرحله ی زمان انتخابات شد

[ad_1]

دکترفتاح محمدی در محل ستاد انتخابات استان، افزود: یک بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در صفوف فشرده در پای صندوق های اخذ رای حماسه نو آفریدند و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان با شور و آگاهی وصف ناپذیری نهضت به پا کردند.

وی با بیان اینکه، ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم شریف این استان در عملشان نشان دادند که پشتوانه اصلی این انقلاب و نظام هستند، اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد در صحنه بزرگ انتخابات مثل همیشه، حرکتشان با بصیرت، آگاهی و سر شار از شور و حماسه است.

 فتاح محمدی ابراز داشت: وحدت وهمدلی، انتظام  و انسجام، همبستگی و همگرایی عمیق ملت ایران اسلامی در لحظه به لحظه این انتخابات به نمایش گذاشته شد و انتخاباتی امن و سالم را در فضائی سراسر شور و نشاط به اثبات رساند و به رخ جهانیان کشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تشکر و قدردانی از مردم خوب این استان، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز در برابر سرسختی های خصم کوتاهی نخواهند کرد.

محمدی یادآور شد: در این وقت تمدید شده، انتخابات در سراسر استان در کمال سلامت، صحت و امنیت کامل در حال انجام است.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi