جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه امکان پذیر است

[ad_1] دکترفتاح محمدی در محل ستاد انتخابات استان، افزود: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی باشد.  وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22464
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۱

کرونا :

رئیس ستاد انتخابات: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه امکان پذیر است

[ad_1]

دکترفتاح محمدی در محل ستاد انتخابات استان، افزود: به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی باشد.

 وی افزود: از کلیه رأی دهندگان گرامی درخواست می شود، جهت تسهیل درامر رأی گیری کارت یا شماره ملی خود را حتماً همراه داشته باشند.

محمدی، همچنین از اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی خواست تا حتماً در شعبه اخذ رأی در تمام طول مدت اخذ رأی یک دستگاه رادیو را روشن نگهدارند تا دستور العمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد، مورد عمل قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: رای دهندگان نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند.

دکترمحمدی تاکید کرد: به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی حوزه های انتخابیه می رساند با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را همزمان برگزار می نمایند، توصیه می شود: اولاً به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند و ثانیاً توجه داشته باشند که برگ های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درصندوق های مربوط به آن انداخته شود.

وی تصریح کرد: به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می رساند، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد  و در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود .

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi