پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات: تمام زیر ساخت ها برای انتخاباتی سالم، امن و حداکثری دراستان فراهم شد

[ad_1] دکترفتاح محمدی، افزود: 20هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در استان آموزش، ساماندهی و آماده انجام این امر سرنوشت ساز شده اند. محمدی با بیان اینکه، با توجه به امکان نیاز 15 درصدی بیش از جمعیت افراد واجد شرایط تعرفه تامین شده است  از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22453
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۹

کرونا :

رئیس ستاد انتخابات: تمام زیر ساخت ها برای انتخاباتی سالم، امن و حداکثری دراستان فراهم شد

[ad_1]

دکترفتاح محمدی، افزود: 20هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی در استان آموزش، ساماندهی و آماده انجام این امر سرنوشت ساز شده اند.

محمدی با بیان اینکه، با توجه به امکان نیاز 15 درصدی بیش از جمعیت افراد واجد شرایط تعرفه تامین شده است  از پیش بینی بالگرد برای جمع آوری آرای مردم مناطق سخت گذر خبر داد.

وی تصریح کرد:771 شعبه اخذ رای در انتخابات فردا هفتم اسفند ماه در این استان پیش بینی شده است و از این تعداد 51 در صد شعبه اخذ رای سیار در مناطق روستایی و عشایر و 49 درصد شعبه اخذ رای ثابت در مناطق شهری است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: از این تعداد 337 مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، 289 مورد مربوط به بویراحمد و دنا و 145 مورد نیز مربوط به گچساران و باشت است.

به گفته محمدی، تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو در کهگیلویه وبویراحمد، افزون بر 495 هزار نفر و تعداد افراد رای اولی این استان نیز بیش از 12 هزار نفر است.

محمدی ابراز داشت: تجهیزات، ابزارها و امکانات پشتیبانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد آماده شده و در اختیار فرمانداران و بخشداران این استان قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت های لازم از سوی نهادهای مربوطه و متولیان امر در تمام مراحل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان با جدیت انجام می شود. 

محمدی، نسبت به همکاری و تلاش مسئولین دستگاه های اجرایی در فراهم کردن ابزار و امکانات و همچنین تامین نیروی انسانی و خودرویی برای انتخابات تشکر کرد و به همه دستگاه های اجرایی تاکید کرد: بطور تمام وقت آمادگی کامل برای رفع نیاز احتمالی را در روز انتخابات  داشته باشند.

 رئیس ستاد انتخابات استان، از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خواست، همچون انتخابات گذشته که با شور و آگاهی پای صندوق های رای حاضر می شدند، این بار هم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و بیانات آن حضرت را سرلوحه خود قرار داده و بنا به وظیفه و تکلیفی که دارند برای مایوس کردن دشمنان حضوری چشمگیر در صفوفی فشرده پای  صندوق های رای داشته باشند.

محمدی گفت: 33 نامزد برای راهیابی سه نفر به مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد با هم رقابت می کنند.

وی افزود: مردم این استان از میان دو داوطلب یک نفر را انتخاب و راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi