چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قانون انتخابات و نظام می‌گوید تعهد شرعی این است،پایت را از گلیمت درازتر نکن

بخش هایی از نطق سخنرانی های علی پولادی وندا کاندیدا اصولگرا مجلس شورای اسلامی در کنار تالار وفا در گچساران: کسانی که این طرف پل بریم یک حرف دارند اصولگرا یا اصلاح‌طلب هستند و آن طرف پل حرف دیگری دارند باید فکر کنند که هر جا پرچم چرخید می‌چرخند، من ثابت و استوار بوده‌ام. در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22404
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

کرونا :

قانون انتخابات و نظام می‌گوید تعهد شرعی این است،پایت را از گلیمت درازتر نکن

بخش هایی از نطق سخنرانی های علی پولادی وندا کاندیدا اصولگرا مجلس شورای اسلامی در کنار تالار وفا در گچساران:

کسانی که این طرف پل بریم یک حرف دارند اصولگرا یا اصلاح‌طلب هستند و آن طرف پل حرف دیگری دارند باید فکر کنند که هر جا پرچم چرخید می‌چرخند، من ثابت و استوار بوده‌ام.
در سایه ولایت و همه جریان‌های مطیع رهبری و قانون برای عمران و توسعه آماده و برای هفت اسفندماه انتخاباتی با حداکثر آرا در سراسر کشور که مد نظر مقام معظم رهبری است، برگزار می‌کنیم
دو انتخابات مهم در پیش رو داریم یکی خبرگان رهبری که با وجود آیت‌الله ملک‌حسینی به ایشان رأی می‌دهیم و دیگری مجلس شورای اسلامی که در گچساران دو قطبی شده است .
انتخابات در گچساران برای نخستین بار دو قطبی شده که یک گروه آن فقراو نیروهای رنج دیده در انقلاب، روستائیان، جوانان و نیروهای ارزشی ،نخبگان، بازاریان و همه اقوام و آحاد مردم که افتخار همراهی و انتخاب برادر کوچک خود را خواهند داشت .
این گروه دنبال عدالت‌محوری و رفع تبعیض است ،دنبال شایسته‌سلاری است نه منم منم کردن؛ ما دنبال آرامش، اقتدار و امید برای بهبود زندگی مردم هستی
این چند نفر افتخار این شهر هستند مواظب حرف زدنتان باشید این ها برای شهر تعیین تکلیف می‌کنند نه شما ، بعضی این طرف و آن طرف پل بریم تفکرشان عوض می شود ولی من همیشو در یک خط مش حرکت کردم
بزرگانی در پشت وحدت پیشگامان وفاق و همدلی هستند که دیوار انحصارطلبی و قوم‌گرایی را شکستند از همه جریان‌ها، پس ما وقتی می‌گوییم فراجناحی عمل می‌کنیم وضعیت فکری ما ثابت قدم بوده اما کسانی که این طرف پل بریم یک حرف دارند اصولگرا یا اصلاح‌طلب هستند و آن طرف پل حرف دیگری دارند باید فکر کنند که هر جا پرچم چرخید می‌چرخند، من ثابت و استوار بوده‌ام و خواهم ماند .

یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد
دنبال کنید

ای رفیق رقیبم گوش کن و گوش‌های خودت را باز کن، گفته‌ای من دوست دارم رقیبم خودش حرف بزند، این برای من افتخاری است که نخبگان متعددی کنار من وجود دارد که تمامی مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را وارد هستند و همراه من و مشاوران امین من هستند اگر تو نداری به من چه ارتباطی دارد دق کردی! به من ارتباطی ندارد .

چرا این موضوع تو را گیج کرده است که خارج از تعهدات اخلاقی صحبت می‌کنید من متعهد به اخلاق و اسلام هستم قانون انتخابات و نظام می‌گوید تعهد شرعی این است پایت را از گلیمت درازتر نکن .

شما گفته‌ای که غرب از صدای من می‌لرزد ولی گاهی دست بلند کردن و سردادن شعار مرگ بر آمریکا را از تو کسی ندیده و نشنیده است.

از تو خواهش می‌کنم با خودت خلوت کنی و آنچه هستی بیان کنی و در مورد ۱۵ نفری که سخن گفتی باید بدانی این افراد از حد و قواره تو خیلی بالاتر هستند که این بحث‌ها را می‌کنی مواظب آینده و سرنوشت سیاسی خودت باش . شک نکن از ترس همین تعداد افراد به راحتی نمی‌توانی بگویی من اصلاح‌طلب وابسته هستم.

چه فشاری در سخنرانی باباکلان برای شما ایجاد شده که اینقد جیغ و داد کردید؟ مگر فکر کردی با جاده بردن یا گاز کشیدن مردم باید به تو رأی بدهند، سخت در اشتباه هستی؛ وظیفه دولت خدمتگذاری و نوکری مردم است ربطی به نماینده مجلس ندارد

این کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بیان کرد: دوره عوام فریبی و سرکار گذاشتن مردم گذشت در پایین‌ترین نقطه چوپان‌های منطقه که افتخار من هستند هم خوب سیاست می‌فهمند؛ عوام‌فریبی نکن حرف‌هایت را وارونه نزن

استانی شدن انتخابات از ریخت وپاش کاندیداهای مجلس جلو گیری می ‌کند
دنبال کنید

افزون بر یکسال و نیم است تمامی رسانه‌ها را اجیر کرده ای که برات تبلیغ کنند، ادارات دولتی را مجبور کرده ای که اگر کسی در میتینگ انتخاباتی و نشست‌ها شرکت نکند، حضور یابند، مگر فکر کردی رضاشاه برگشته است

شما که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هستید باید بدانی همسازن‌سازی حقوق در هر جای ایران اسلامی با آوردن وزیر کار و خانه کارگر میسر می‌شود؟ چرا عوام‌فریبی می‌کنید؟

شرکت نفت دارای قانون است حتی اگر رئیس جمهور بیاید و مردم چنین درخواستی داشته باشند باید در هیئت دولت برود! ۵۰۰ نفر را جمع میکنی می‌گویی میخواهم همسان‌سازی حقوق کارگران شرکت نفت را انجام بدهم، یک ماه وعده داده بودی چی شد، همکاران نفتی من آیا همسان‌سازی حقوق انجام شد؟

 من وقت باارزش خودم را با کسی که حتی مدرک دکترای اقتصاد ندارد تلف نمی‌کنم که در تخصص دیگران دخالت کنم؛ مدارک دانشگاه هاوایی یادتان باشد عده‌ای با پول دولت مدرک هاوایی گرفتند، حواستان باشد از این مدارک رو نشود
گفته‌ای که من گفته‌ام پالایشگاه درست می‌کنم؛بله اگر تو منم منم می‌کنی که اقتصاددان مملکت هستی منم هم متخصصم در نفت ۳۶ سال سابقه دارم مدیریت دارم مدرک تحصیلی‌ام مرتبط است، پروژه‌های متعددی انجام داده‌ام و من برای این حرفهای شما ارزشی قائل نیستم.

پتروشیمی گچساران که به صورت خانوادگی در حال مدیریت است و فله ای هواداران خود را به کار می‌گیری این ها را مردم خوب می‌دانند اما صبر می‌کنند.

برادران و خواهران من نمی دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم نه وعده‌ای به شما داده‌ام نه قولی داده‌ام نه کارت شارژ داده‌ام نه پولی داده‌ام نه ناهار یا صبحانه‌ای داده‌ام با صدق دل آمدم شما نیز با صدق دل آمدید و افتخاری بزرگتر از این برای من وجود دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوگنبدان جمعه , 7 اسفند 1394 - 14:40

با سلام
با عرض معذرت یک سوال داشتم
ایا رای دادن بستگی به انتخاب خود فرد ندارد؟
پس چرا در بعضی مناطق با تهدید کردن و زدوخورد و تیراندازی و مسدوم کردن افراد و… افراد را مجبور به رای دادن نامزد مورد نظرخود میکنند؟
شما ها با این کاراتون دارید این حق را از ما میگیرید که ما بتوانیم در یک جا از حق خود دفاع کنیم.

logo-samandehi