جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضای سیاسی انتخابات ارزشمند است و باید بدون از تخریب و تحریف باشد

[ad_1] سیدمحمد موحدپور، انتخابات را مهمترین رویداد سال 94 دانست وافزود: مردم برای چهار سال دیگر سرنوشت خود را رقم می زنند وهمه رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری رسالت دارند در آگاهی بخشی و افزایش شور و نشاط  مردم درامرانتخابات تلاش کنند. وی، ضمن تأکید بر نقش مفید و سازنده رسانه ها جهت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22402
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۸

کرونا :

فضای سیاسی انتخابات ارزشمند است و باید بدون از تخریب و تحریف باشد

[ad_1]

سیدمحمد موحدپور، انتخابات را مهمترین رویداد سال 94 دانست وافزود: مردم برای چهار سال دیگر سرنوشت خود را رقم می زنند وهمه رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری رسالت دارند در آگاهی بخشی و افزایش شور و نشاط  مردم درامرانتخابات تلاش کنند.

وی، ضمن تأکید بر نقش مفید و سازنده رسانه ها جهت تلاش در راستای ایجاد و حفظ وحدت و همدلی در جامعه و دوری از تنش زدایی، اظهار داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی،  مردم را به حضور در انتخابات هفتم  اسفند ماه دعوت و شرایط تحقق حضور حداکثری را مهیا کنند.

مسئول روابط عمومی استانداری، همچنین از همه ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی خواست تا در چارچوب قانون و رعایت مسایل شرعی به تبلیغات سالم و سازنده بپردازند.

وی اظهار داشت: فضای سیاسی، شور انتخاباتی و همچنین انگیزه و رغبت برای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بالا است و پیش بینی می شود، مشارکت در استان گسترده است.

موحدپور گفت: از دستاندرکاران انتخابات شهرستان ها خواست شده، تا جایی که مقدور است از کاربران و امکانات دستگاه های اجرایی برای امر انتخابات استفاده شود.

وی ابراز داشت: با آخرین هماهنگی و ارزیابی انجام گرفته از اقدامات به عمل آمده توسط کمیته های ستاد انتخابات استان، فرمانداری ها وهیات های اجرایی، نظارت و باررسی، تمام شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: همه اقدامات به موقع و به هنگام انجام شده تا در اوج انتخابات، بدون مشکل و یا نیازی، انتخابات مسیر و روال عادی خود را طی نماید.

موحدپور یادآور شد: یقینا مردم شهید پرور و ولایتمداراین استان همچون انتخابات گذشت که رتبه بالای حضور و مشارکت آگاهانه را درعرصه انتخابات داشته اند، بار دیگر با تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل و شهیدان، لبیک به فرمان رهبری معظم و در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  با حضور گسترده خود حماسه ای نو  می آفرینند.

ج/238

[ad_2]

پایان کار واترپلوئیست‌های ایران و کسب مقام سوم آسیایی
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi