سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تو حرف بزن بزارمن از ترس به خود بلرزم

بخش هایی از نطق انتخایانی کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی غلام رضا تاجگردون در کنار تالار وفا در گچساران: آن کسی که می گوید متخصص پتروشیمی است و می تواند پالایشگاه بسازد بداند تنها متخصص نوشتن هستی و تو که نمی دانی میلیارد چندتا صفر دارد اگر می توانی پالایشگاه بساز،برای ساختن پالایشگاه که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22362
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

کرونا :

تو حرف بزن بزارمن از ترس به خود بلرزم

بخش هایی از نطق انتخایانی کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی غلام رضا تاجگردون در کنار تالار وفا در گچساران:

آن کسی که می گوید متخصص پتروشیمی است و می تواند پالایشگاه بسازد بداند تنها متخصص نوشتن هستی و تو که نمی دانی میلیارد چندتا صفر دارد اگر می توانی پالایشگاه بساز،برای ساختن پالایشگاه که نباید حتما نماینده باشی اینکار را انجام بده تا خودم شما را بر روی دوشم بزارم.

پتروشیمی گچساران که از سال ۸۴ ۱۳ کلنگ خورد،روند ساخت آن مدتها تعطیل بود اما در دوره من حتی یک روز هم تعطیل نشد و کار را ادامه خواهیم داد تا ظرفیتهای پتروشیمی گچساران شکوفا شود و بتوانیم در پایین دست پتروشیمی اتیلن را رونق دهیم.
کسانی که ۲۰ سال حاکمیت شهر در دستشان بود و هزاران بیکاری که الان وجود دارد بخاطر کوتاهی و کار نکردن آنها بوده است که امروز به دلیل کوتاهی آنها این مشکلات بر دوش من افتاده است که چوب کم کاری آنها را امروز این جوانان بیکار می خورند.
مردم گچساران و باشت فرق خادم و غیر خادم و غلام و غیر غلام،نوکر و خان را می دانند و من غلام و نوکر مردم گچساران و باشت هستم.مردم مارا انتخاب نکرده اند که به فکر خود باشیم و برای خود کار کنیم بلکه ما انتخاب شده ایم که برای مرد کار کنیم و گره از مشکلات آنها وا کنیم.
به منتقدین خود می گویم که در ۲۰ سال حاکمیت خود چکار کرده اید؟ آیا آب جاری شهر را نگه داشته اید؟ از نفت صد ساله این شهر سهم خوراک گرفته اید؟ بیکاری را حل کرده اید؟ حالا بگذارید آن روستایی گاز و سنگ فرش و نور روشنایی ببیند و انشالله در چهار سال آینده همانطور که در ابتدای سال اینده جشن گاز دار شدن همه روستاها را برگزار خواهیم کرد جشن سرسبز آبیاری تمامی زمین های قابل کشت را نیز برگزار خواهیم کرد.
تحریم ها رفع شده اند و در طول چهار سال آینده با همان توان و تلاش کوشش می کنم صحنه گچساران و باشت تبدیل به صحنه اشتغالزایی شود و اگر پنج طرح سرمایه گذاری در ایران کلنگ بخورد یکی از این طرح ها در منطقه گچساران و باشت باشد.
به عوان نوکر شما مردم شریف اجازه نخواهم داد و اجازه ندهید موتور پیشرفت گچساران و باشت خاموش شود.
عده ای می گویند تاجگردون عاشق حضور یافتن در تلویزیون است،تاجگردون انقلابی نیست،تاجگردون ضد ولایت فقیه است،می گویند چرا با طوایف جلسه می گذارید؟ در جواب آنها می گویم من از آن دست نماینده هایی هستم که به گواه خبرنگاران پارلمان اهل مصاحبه نیستم و در تلویزیون هم از هر پنج برنامه یک برنامه بیشتر نمی روم و اگر صداسیما من را به عنوان تحلیل گر قبول نداشت از من دعوت نمی کرد و چرا حسد می ورزید؟،باید بگویم من در زمان انقلاب نوجوان ۱۲ ساله ای بیش نبودم که عاشق امام و رفتن شاه بودم و  انقلاب کردن مهم است اما انقلابی ماندن مهمتر است و مثل بعضی جبهه نرفته های پر مدعی که این روزها طوری از جبهه می گویند که ماها که جبهه رفته ایم گاهی شک می کنیم که آنجای که ما رفته ایم جبهه بوده است،من را از ارزشها،جبهه ها،بسیج جدا نکنید من متعلق به این ارزش ها هستم.
کجا در ۲۵ سال خدمت من یک لحظه از حدود ارزش ها غفلت کردم؟هیچگاه به خود اجازه نداده ام که جلوتر از رهبری حرف بزنم یا حرکت کنم و کسانی که این روزها جلوتر از رهبری گام بر می دارند بدانند له خواهند شد.وقتی مجاری قانونی تاجگردون را برای انقلاب و مملکت نیروی ارزشی می دانند شما که باشید که فقط توهین می کنید؟
می گویند تاجگردون وکیل الدوله است اما بدانید من گردن آن دولتی که بخواهد حقوق ملت ایران را نادیده بگیرد و کوتاهی کند چه دولت خاتمی چه احمدی نژاد و چه هاشمی و روحانی باشد را با کمک مردم میشکنم و جلوی آنها خواهم ایستاد.
مخالفان من هنوز مجلس نرفته و کاره ای نشده اند مردم را تهدید می کنند که دهنتان را با بتن پر می کنیم اما من شعارم بتن کردن دهان مخالفم نیست شعار من زنده باد مخالف من است.
دوست دارم رقیبم حرف بزند نه رفقای رقیبم که پشت تریبون فقط توهین کردن بلد هستند،من مترسک نیستم که کلاغ بترسانم یا هروقت خواستند اینجا و آنجا جابه جایم کنند بلکه من میرشکار این ملت هستم که نه تنها تو بلکه غرب و هر اهریمنی از سلاح من بترسند،من هم زبانان خود را که به من رای نداده اند را خائن نمی دانم و امروز نیز می گویم با عقیده و فکر رای دهید و اصلح بودن را مبنا قرار دهید.
من خودم حرف می زنم و هرچه می گویم را خود نوشته ام،کسی به من امر و نهی نمی کند، نماینده باید خودش حرف بزند و در مجلس خودش نطق انجام دهد و پیگیر حق و حقوق مردم باشد،من رفیقم برایم حرف نمی زند بلکه خودم حرف می زنم چرا نمی آیی مناظره کنی؟چرا خودت عیبهای من را نمی گویی؟
رقیبم گفته است هنوز حرف نزده ام ترسیدی،تو حرف بزن بزارمن از ترس به خود بلرزم.
من رای مردم را با هیچ چیزی معامله نمی کنم و جبهه مقابل من،کسانی که توهین می کنند کسانی هستند که زمین خواری و پست و رانت می خواستند که به در بسته تاجگردون خورده اند و آن کسی که فکر می کند سرهنگ بودن یعنی بستن و بتن کردن دهان مخالف، بداند سرهنگ بودن قپه عزت ،خدمت،صداقت و شهادت است.
بار دیگر امروز با شما عهد میبندم که برای رویش جوانه ساقه ها بارانی زلال باشم و عهد می بندم که با رای پاک شما اگر بار دیگرانتخاب شدم بتوانم خدمت گزاری صدیق برای شما باشم و از جوان ها می خواهم تحت تاثیر هیجانات انتخاباتی قرار نگیرند و به کسی توهین با برخوردی نداشته باشند و خود و احساساتشان را کنترل کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عباس.ش سه شنبه , 4 اسفند 1394 - 11:10

درود بر شیر پاکت حاج غلام

logo-samandehi