چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات: تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به ۴۸ نفر کاهش یافت

[ad_1] دکترفتاح محمدی با بیان اینکه، سه نفر هم از دیگر حوزه ها به استان انتقال یافتند، افزود: از نظر ستاد انتخابات کسانی انصراف داده اند که درخواست کتبی آنها در سامانه جامع انتخابات ثبت و در ستاد انتخابات به رسمیت شناخته شده باشد. به گفته معاون سیاسی وامنیتی استانداری، اعلام انصراف برخی نامزدها در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22359
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۵

کرونا :

رئیس ستاد انتخابات: تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به ۴۸ نفر کاهش یافت

[ad_1]

دکترفتاح محمدی با بیان اینکه، سه نفر هم از دیگر حوزه ها به استان انتقال یافتند، افزود: از نظر ستاد انتخابات کسانی انصراف داده اند که درخواست کتبی آنها در سامانه جامع انتخابات ثبت و در ستاد انتخابات به رسمیت شناخته شده باشد.

به گفته معاون سیاسی وامنیتی استانداری، اعلام انصراف برخی نامزدها در سایت های مختلف ملاک قانونی برای انصراف آنها نخواهد بود.

محمدی با بیان اینکه، جو سیاسی و فضای عمومی استان در بحث تبلیغات روز به روز پرشور تر می شود، اظهار داشت: کنترل، نظارت و بازرسی مداوم بر رعایت و اعمال قانون در خصوص تبلیغات توسط مسئولین امر انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در آمادگی کامل بسر می برند و با هرگونه قانون شکنی و اخلال کنندگان نظم عمومی با جدیت برخورد خواهند کرد.

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi