شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: همه موظف به تمکین قانون در همه مراحل انتخابات هستیم

[ad_1] دکترسیدموسی خادمی در شورای اداری استان، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند ماه و انجام انتخابات را، رضایت مندی، اعتماد  و قضاوت مردم دانست و افزود: زمینه ساز اعتماد مردم، عملکرد ما است. خادمی با تاکید براینکه، مهمترین هدف ما برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22331
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۳

کرونا :

استاندار: همه موظف به تمکین قانون در همه مراحل انتخابات هستیم

[ad_1]

دکترسیدموسی خادمی در شورای اداری استان، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند ماه و انجام انتخابات را، رضایت مندی، اعتماد  و قضاوت مردم دانست و افزود: زمینه ساز اعتماد مردم، عملکرد ما است.

خادمی با تاکید براینکه، مهمترین هدف ما برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم است، افزود: در زمینه امنیت انتخابات هر گونه  اقدامات باید جنبه پیشگیرانه داشته باشد چرا که فضای انتخابات باید همراه با آرامش، شور و نشاط باشد و نمی ‌خواهیم که فضا امنیتی باشد.

استاندار تصریح کرد: مجموعه عوامل  برگزار کننده انتخابات در کمال بی طرفی و با تمکین به قانون انتخابات، حق هیچگونه دخالتی را ندارند.

خادمی گفت: ما به مردم قول داده ایم که انتخابات را در فضائی امن و سالم برگزار کنیم و این انتظار را هم داریم که همه ما را کمک و یاری کنند.

استاندار اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیائی استان و به لحاظ پراکندگی و صعب العبور بودن، نیازمند همکاری و کمک دستگاه های اجرائی، نهادها و حتی بانک های استان  در تامین امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات می باشیم.

خادمی تاکید کرد: در این هفته به دلیل سختی وحجم بالای کارو اهمیت وحسایت انتخابات، استان نیازمند یک فعالیت جمعی است و مسئولین دستگاه های اجرائی تمام وقت پای کار باشند و ازهرگونه تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات دریغ نکنند.

استاندار بر ضرورت احترام متقابل و دوری از اتهام ‌زنی از طرف نامزدها و هواداران آنها تاکید کرد و گفت: در فرصت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در گفتار و رفتار، پرهیز از وعده‌های غیرممکن و نامعقول، امانتداری، دوری از مباحث اختلاف افکن و التزام به قانون که از مولفه‌ های مهم اخلاقی انتخاباتی است، توجه جدی داشته باشند.

ج/238

شلمچه یا کف خیابان در هردو باید از مردم دفاع کرد
دنبال کنید

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi