جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سونامی مهندس فولادی وندا در راه است

در آینده نزدیک شاهد یک رویداد سیاسی در عرصه نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواهیم بود. اصول گرایان مهندس فولادی وندا را به عنوان کاندیدای خود در حوزه انتخابی گچساران و باشت برگزیده‌اند. بی‌تردید این انتخاب بخاطر شایستگی‌های فردی و صلاحیت علمی و تعهدی است که آقای مهندس فولادی وندا به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22269
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

کرونا :

سونامی مهندس فولادی وندا در راه است

در آینده نزدیک شاهد یک رویداد سیاسی در عرصه نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواهیم بود. اصول گرایان مهندس فولادی وندا را به عنوان کاندیدای خود در حوزه انتخابی گچساران و باشت برگزیده‌اند. بی‌تردید این انتخاب بخاطر شایستگی‌های فردی و صلاحیت علمی و تعهدی است که آقای مهندس فولادی وندا به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و تاکنون نیز در طول دوران زندگی خودش آن را عملاً نشان داده است.
گذشته از تخصص او در زمینه صنعت نفت و گاز که پایه و اساس آبادانی و رشد منطقه می‌باشد با نگاهی گذرا به فعالیت‌های آقای مهندس فولادی وندا و رقیب اصلی او که از اردوگاه اصلاح طلبان سر درآورده می‌توان به نکاتی پی برد که حقایقی را روشن می‌سازد.
در تمامی تصاویر و تجمعات هواداران آقای مهندس فولادی شاهد حضور اقشار محروم و مستضعف جامعه هستیم از سالن‌های شیک و فعالیت‌های انتخاباتی گران قیمت خبری نیست. چهره مردمانی که پای صحبت او نشسته‌اند حاکی از آن است که طبقه محروم جامعه به او و به حرف‌هایش ایمان دارند در حالی که در اردوگاه رقیب که شاهد حضور عناصری هستیم اتو کشیده و با چهره‌هایی که حکایت از وضعیت معیشتی زندگی آنها دارد.
حتی سردمداران منتسب به عشایر قشقایی که در اردوگاه اصلاح طلبی تلاش می‌کنند از میان پابرهنگان و طبقه زجر کشیده ایل بزرگ قشقایی نیستند. ظاهرشان خود گواه این مدعاست. آنها برای تأمین منافعی آمده‌اند که در صورت پیروزی کاندیدای آنها تحقق می‌یابد.
در طول چند ماه گذشته علی رغم برتری‌ رسانه‌ای اصلاح طلبان نتایج یک تحقیق میدانی نشان می‌دهد که آنها نتوانسته‌اند در میان مردم کوچه و بازار به اندازه مورد انتظارشان نتیجه حاصل نمایند. این در حالی است که اصول گرایان به دلیل داشتن پایگاه‌های مردمی از گذشته تاکنون در این مرحله موفقیت بهتری در جذب آراء عمومی کسب کرده‌اند.
خط مشی آرام و با صبر و حوصله اصول گرایان تاکنون توانسته است در مقابل استراتژی پُر سر و صدای جریان اصلاح طلبان موفق‌تر عمل نماید.
شاهد این مدعا رشد آراء آقای مهندس فولادی وندا در مقابل آراء رقیب است. راستش را بخواهید تفاوت اصول گرایان با اصلاح طلبان در همین است که از پایگاه‌های مردمی قوی‌تری برخوردارند.
مردم از اینکه گفته شود “رأی حق ماست” و “ما تنها می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم” بیزارند. آنها نمی‌خواهند منت هیچ خانواده‌ای بر دوششان سنگینی کند.
آنها نماینده‌ای می‌خواهند که نماینده اقشار ضعیف و پابرهنگان و مستضعفان باشند.
خوب است به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اینجا اشاره کنیم که فرمودند:
اعتماد می‌کنم به آن کسانی که معرفی کرده‌اند و نگاه می‌کنم آن کسانی که این فهرست را معرفی کرده‌اند چه کسانی هستند. اگر دیدم اینها آدم‌های متدین و مؤمن و انقلابی هستند به حرفشان اعتماد می‌کنم و به آنها رأی می‌دهم. اگر دیدم نه، کسانی که این فهرست را داده‌اند کسانی هستند که به مسائل انقلاب، به مسائل دین، به مسائل استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی دهند، دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکاست به حرفشان اعتماد نمی‌کنم.
بی‌سابقه است که هم اقشار و هم گروه‌های مختلف از لر، ترک و… و البته اصول‌گرایان به یک کاندیدای واحد رسیده‌اند. برای همین است که «سونامی مهندس فولادی وندا» در راه است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمید کمایی یکشنبه , 2 اسفند 1394 - 19:54

بری بالا بیایی پایین اقای فولادی ۲۸۷۵۹رای بیشتر نمیاره .پس دم از فقر و ثروت وسط نیار.در ضمن سونامی خوب نیست ادم رو قتل عام میکنه

logo-samandehi