جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اهم فعالیتهای شورای نظارت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

رییس شورای نظارت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت‌های این شورا را تشریح کرد. شهرام افراز گفت : شورای نظارت طی بازدیدهایی که از تاسیسات بعمل می‌آورد مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادهای کارکنان را در امور مختلف عملیاتی ، رفاهی ، اداری و فنی اخذ و به مدیریت منعکس می‌کند . افراز افزود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۶:۴۹

کرونا :

اهم فعالیتهای شورای نظارت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

رییس شورای نظارت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت‌های این شورا را تشریح کرد.
شهرام افراز گفت : شورای نظارت طی بازدیدهایی که از تاسیسات بعمل می‌آورد مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادهای کارکنان را در امور مختلف عملیاتی ، رفاهی ، اداری و فنی اخذ و به مدیریت منعکس می‌کند .
افراز افزود : تعامل خوبی برای شناسایی ، بررسی و رفع تنگناها و مشکلات بین این شورا و کارکنان ایجاد شده است.
افراز خاطرنشان کرد : بسیاری از تحولات مفید در سطوح مختلف سازمان نیز نتیجه تلاش شورای نظارت این شرکت بوده است .
وی رفع مشکلات تلمبه خانه گوره الف و پیشنهاد بازسازی تلمبه خانه گوره سی را که درحال انجام است از جمله این موارد مهم برشمرد .

افراز پیشنهاد احداث استراحتگاه متمرکز در تلمبه خانه گوره را بجای استراحتگاه فعلی ، از دیگر اقدامات این شورا عنوان کرد .
وی همچنین از انجام تعمیرات اساسی در باشگاههای نفت و مهرگان و ایجاد بهبود نسبی در این دو مجموعه خبر داد و گفت : پیشنهاداتی نیز در ارتباط با بهبود وضعیت بهداشتی و رفاهی خانواده‌‌ها در کوچه‌ها و معابر مسکونی به مسئولین داده شده که در حال پیگیری است .
رییس شورای نظارت تصریح کرد : در راستای بهبود وضعیت سالن‌های غذاخوری ، آب شرب و افزایش کیفیت آنها و نیز استراحتگاهها و وسایل ایاب و ذهاب کارکنان نیز پیگیریهای قابل توجهی انجام شده و منجر به بهبود نسبی آنان شده است .
افراز افزود : برای رفاه حال همکارانی که از بانکها وام دریافت می‌‌دارند ، پیشنهاد کسر اقساط از طریق سیستم حقوق ارائه و عملیاتی شده است .
وی تصریح کرد : در راستای افزایش سهمیه سفرهای زیارتی و سیاحتی کارکنان و نیز افزایش ایمنی آنان در قبال حوادث ، پیگیری و اقداماتی انجام شده است .
شورای نظارت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سال 1382 تشکیل شد و و طی این مدت نقش مهمی در رفع مشکلات و تگناهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ایفا نموده است .
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای بهره‌بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب است که تأسیسات نفتی آن در گستره‌ی چهار استان بوشهر ، خوزستان ، فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi