جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجمع اصولگرایان گچساران روی “علی پولادی‌وندا” اجماع کردند

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران گفت: “علی فولادی‌وندا” فردی متخصص ووفادار به نظام و انقلاب اسلامی و از یک ایل بسیار بزرگ و خوشنام بوده که با انتخاب وی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان گچساران وحدت خوبی بین قوم لر و ترک پس از 37 سال دراین شهرستان بوجود آمده است. ظهر امروز یدالله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22144
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

کرونا :

مجمع اصولگرایان گچساران روی “علی پولادی‌وندا” اجماع کردند

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران گفت: “علی فولادی‌وندا” فردی متخصص ووفادار به نظام و انقلاب اسلامی و از یک ایل بسیار بزرگ و خوشنام بوده که با انتخاب وی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان گچساران وحدت خوبی بین قوم لر و ترک پس از 37 سال دراین شهرستان بوجود آمده است.

ظهر امروز یدالله مرادی مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران در خصوص وحدت اصولگرایان در انتخاب کاندیدای واحد این جریان درانتخابات مجلس دهم گفت: متأسفانه درگذشته اختلافاتی در بین جریان اصولگرای گچساران ایجاد شده بود که از یک سال پیش با جمعی از بزرگان این شهرستان برای برطرف شدن اختلافات و ایجاد وحدت در این جریان جلسات متعددی صورت پذیرفت.

وی افزود:برای انتخابات مجلس دهم با کاندیداهای مختلفی رایزنی شد که در نهایت مجمع اصولگرایان گچساران با توجه به برخی معیارها و شاخصه‌ها روی “علی فولادی‌وندا” اجماع کردند.

عضو مجمع اصولگرایان گچساران تصریح کرد: هدف اصلی مجمع اصولگرایان گچساران برای انتخابات مجلس دهم ایجاد وحدت و اتحاد بوده و خوشبختانه در حال حاضر وحدت خوبی بین اصولگرایان این شهرستان به وجود آمده است.

 مرادی تنها راهکار اساسی جریان اصولگرای گچساران برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم را حفظ وحدت برشمرد و گفت: با توجه به سه اصل حکمت، مصلحت و عزت در نهایت اصولگرایان گچساران روی گزینه “علی پولادی‌وندا” اجماع کردند و وی به عنوان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان این شهرستان برای حضوردر انتخابات مجلس دهم معرفی شده است.

این فعال سیاسی گچساران درادامه اظهارکرد: “علی فولادی‌وندا” فردی متخصص، وفادار به نظام و انقلاب اسلامی و از یک ایل بسیار بزرگ و خوشنام بوده که با انتخاب وی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان گچساران وحدت خوبی بین قوم لر و ترک پس از 37 سال دراین شهرستان بوجود آمده است.

رئیس تبلیغات ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اسامی داوطلبان تایید صلاحیت نهائی حوزه انتخابیه "کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده" متعاقبا اعلام خواهد شد.
دنبال کنید

مرادی تصریح کرد: باید توجه داشت که علی فولادی‌وندا به عنوان گزینه اصولگرایان گچساران در انتخابات مجلس دهم به اختلافات قوم لر و ترک پایان داده و امیدواریم همه اصولگرایان این شهرستان از وی حمایت و پشتیبانی کنند

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi