جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران در حال برگزاری است

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران ۱۰ هزار دانش‌آموز این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد. سیدظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان اظهار کرد: امروزه آموزش تعلیم و تربیت تنها به وسیله آموزش‌های معمولی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22134
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

کرونا :

چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران در حال برگزاری است

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران ۱۰ هزار دانش‌آموز این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سیدظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان اظهار کرد: امروزه آموزش تعلیم و تربیت تنها به وسیله آموزش‌های معمولی و تعریف شده نتیجه مطلوبی ندارد و باید در این راه از دیگر راهکارها از جمله آموزش از طریق فناوری سمعی و بصری استفاده کرد.

IMG_8013

وی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران گفت: این جشنواره به نمایندگی از هشت منطقه دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: فیلم‌های امسال جشنواره فیلم رشد از کشورهای مختلفی از جمله چین، روسیه، فرانسه و ایران برای دانش‌آموزان پخش می‌شود.

پورالحسینی بیان کرد: امسال با برگزاری این جشنواره در گچساران افزون بر ۱۰ هزار دانش‌آموز گچسارانی از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند.

IMG_8042

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برای دانش‌آموزان روستایی نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در راستای تحقق این امر از سینمای سیار برای استفاده دانش‌آموزان روستایی استفاده می‌شود.

یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد تغییر و تحول در دانش‌‌آموزان ساکن روستاهای محروم است چراکه برگزاری این جشنواره می‌تواند تغییرات علمی و تربیتی خوبی بر دانش‌آموزان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به سه دلیل مهم در راستای جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها یادآور شد: حضور و شرکت دانش‌آموزان روستایی در جشنواره فیلم فجر علاوه بر تماشای فیلم و تاثیرات تربیتی و علمی، تاثیرات روحی خوبی نیز به دلیل اردویی بودن این حضور بر دانش‌آموزان دارد.

ساخت فیلم شهدای شاخص استان ها از ٢٢ اسفندماه آغاز می شود/ برگزاری بیش از ٢٠ برنامه در روز شهید
دنبال کنید

مدیر آموزش و پرورش گچساران عدم تماشای فیلم‌های متناسب به دلیل عدم دسترسی دانش‌آموزان روستایی را دومین دلیل جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها دانست.

IMG_8018

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi