یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن دهه فجر با حضور روشندلان

انقلاب اسلامى در همه‏ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده است. این اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن و سنت بوده که عمدتاً در کلام امام خمینى (ره) و شعارهاى مردم متجلى شده‏اند. این اهداف درمنبع قانون اساسى بصورت رسمى و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22020
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

کرونا :

جشن دهه فجر با حضور روشندلان

انقلاب اسلامى در همه‏ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده است.

این اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن و سنت بوده که عمدتاً در کلام امام خمینى (ره) و شعارهاى مردم متجلى شده‏اند.

این اهداف درمنبع قانون اساسى بصورت رسمى و قانونى به تأیید و تصویب امام و امت رسیده‏اند. بطور بسیار عادى و عقلایى و حقانى، این اهداف یکى از بهترین ملاک‏ها براى سنجش وضعیت کنونى نظام و ارزیابى آثار و نتایج انقلاب اسلامى هستند

جشن های دهه فجر نشان دهنده بزرگی این اهداف نزد مردم و اقشار مختلف جامعه است که امروز روشندلان شهرستان گچساران نشان دادند که از این اهداف جدا نیستند و اگر بخواهند بصورت خودجوش هم این حسن انتخابشان را نشان می دهند.

index

جوانى زیباترین، درخشان‏ترین و به یادماندنى‏ترین فراز زندگى است که همانند آن را نمى‏توان یافت. وقتى صحبت از جوانى است باید طراوت، تازگى و احساس کردن را باور کرد. جوانى دوران تجربه و بلوغ نیز هست و آمیختگى آن با زیبائى‏هاى دل‏انگیز فطرت، دنیاى دیگرى پدید آورده و در ژرفاى آن، نگاهى دیگر و شورى دیگر. و جوان از میان تمام این «دیگرها» به یک «خود» خواهد رسید.

او در این تجربه نو به دنبال رابطه‏اى تازه است با یک حقیقت گمشده، با یک کشش اصیل و یک جاذبه ریشه‏دار و در این راه، پیوند خویش را با آرام دلها برقرار مى‏کند. با سرود هستى همنوا مى‏شود و مى‏خواند ترانه دل‏انگیز «بودن» را و سرود حماسى «حرکت» را. «بودن» یک کشف مهم است. یک نجواى پنهان با «خویشتن» و «حرکت» جهت مى‏خواهد و «پرسش»! پرسشى براى رسیدن.

استعدادهای برتر"دارالاکرام" پا به توپ می شوند
دنبال کنید

و چه زیباست پرسیدن و رسیدن! دانستن و خواستن!

امروز روشندلان با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران این دانستن و خواستن را به رخ جهانیان کشاندند و صفرپور مدیر مدرسه روشندلان جوان با انگیزه «اندیشه بیشتر براى شناخت بهتر» را با سخنرانی از انقلاب و اهداف انقلاب و 22 بهمن کامل کرد.

۱۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi