جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۲ طرح و پروژه در گچساران با حضور استاندار افتتاح وکلنگ زنی شد

 سیدمحمد موحدپور، اعتبار این تعداد طرح را افزون بر 640 میلیارد ریال برشمرد. وی اظهار داشت: از این تعداد 59 پروژه با اعتباری افزون بر 600 میلیارد ریال افتتاحی است که 51 مورد آن عمرانی و هشت مورد اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا است. به گفته وی، از کل طرح ها و پروژه ها سه پروژه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21983
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۳

کرونا :

۶۲ طرح و پروژه در گچساران با حضور استاندار افتتاح وکلنگ زنی شد

 سیدمحمد موحدپور، اعتبار این تعداد طرح را افزون بر 640 میلیارد ریال برشمرد.

وی اظهار داشت: از این تعداد 59 پروژه با اعتباری افزون بر 600 میلیارد ریال افتتاحی است که 51 مورد آن عمرانی و هشت مورد اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا است.

به گفته وی، از کل طرح ها و پروژه ها سه پروژه با اعتبار 40 میلیارد ریال کلنگ ‌زنی می باشد.

مدیرکل حوزه استاندار تصریح کرد: این طرح ها و پروژه ها اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 600 نفر را فراهم کرده است.

موحدپور گفت: سالن سنجش مرکز آموزش  فنی و حرفه ای شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت 950 مترمربع و اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 260 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آئین افتتاح این پروژه با ابراز خرسندی از اینکه، غالب پروژه های این شهرستان که امروز افتتاح می شوند در دولت تدبیر وامید آغاز شده است، افزود: این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق، حساب شده و سرعت عمل دولت یازدهم در نحوه خدمت رسانی به مردم است.

خادمی با بیان اینکه، عمران و توسعه همه جانبه مهمترین اولویت دولت تدبیر وامید در همه شهرستان است، افزود: در اجرای پروژه های عمرانی با وجود محدودیت منابع اعتباری، سیاست گذاری خوبی به عمل آمد و پروژه ها با توجه به رویکرد اولویت بندی به ثمر رسیدند و امروز شاهد نتایج ارزنده ای در سطح استان هستیم.

استاندار اظهار داشت: همزمان با اجرای برنامه های جشن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آئین بهره برداری و افتتاح این طرح ها و پروژه ها در همه شهرستان های استان برای خدماتی رسانی به مردم عزیز استان ارائه می شود.

مسئول روابط عمومی استانداری گفت: مسجد برکت امام موسی کاظم (ع)، امام زاده جعفر(ع) با زیربنای 250 متر مربع و یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه که زمین آن توسط والده شهیدان عیوضی اهداء شده بود با حضور دکترخادمی استاندار و هیات همراه و جمعی از مردم به دست مادر شهیدان عیوضی افتتاح شد.

موحدپورادامه داد: طرح روشنائی محور تلخاب شیرین – امام زاده جعفر(ع) به طول 10 کیلومتر با اعتبار 20 میلیارد ریال به دست استاندار به بهره برداری رسید.

وی، طرح پروار بندی گوساله 100 راسی در روستای تلخاب شیرین در زمینی به مساحت دو هزار و 400 متر مربع و حجم تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی 70 میلیارد ریال با اشتغال شش نفر و ظرفیت تولید 36 تن گوشت قرمز را از دیگر طرح های افتتاحی توسط استاندار به نیابت از طرح های بخش کشاورزی بیان کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، طرح اصلاح و توسعه بخشی از شبکه آبرسانی به شهر دو گنبدان به طول 12 کیلومتر و اعتبار هزینه شده 16 میلیارد ریال را از طرح های افتتاحی در حوزه خدمات شهری در سفر استاندار به شهرستان گچساران برشمرد.

موحدپور، ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان گچساران با اعتبار شش میلیارد ریال از محل منابع داخلی این سازمان در زمینی به مساحت 6500 متر مربع و زیر بنای 380 متر از طرح های کلنگ زنی در این شهرستان بیان کرد.

موحدپور گفت: پروژه دبیرستان 10 کلاسه سمیه با زیربنای  یکهزار و 435 متر مربع، سرایه داری و سرویس بهداشتی 156 متر، محوطه سازی یک هزار و 500 متر مربع و دیوار محوطه به طول 170 متر و با اعتبار 9 میلیارد و 975 میلیون ریال توسط استاندار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: طرح روشنایی جاده اصلی حد فاصل پلیس راه تا امامزاده جعفر(ع) به طول 10 کیلومتر، کلنگ‌ زنی روشنایی جاده اصلی از حد فاصل امامزاده جعفر(ع) تا ماهور باشت به طول 14 کیلومتر و افتتاح بلوار ورودی امامزاده جعفر(ع) از دیگر پروژه ها است.

به گفته مسئول روابط عمومی استانداری، طرح  پرواربندی گوساله 100 رأسی، کتابخانه عمومی شهرک بهارستان، پارک بانوان، زمین چمن مصنوعی از دیگر پروژه های شهرستان گچساران است که به مناست ایام الله دهه فجر افتتاح شدند.

در مراسم افتتاح وآغاز اجرای طرح ها و پروژه های شهرستان نفت خیز گچساران، دکتر تاجگردن نماینده مردم شهرستان های گچسارن و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) در گچساران
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi