جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام تا گلزار شهدای گمنام نفت می باشد

جلسه ستاد دهه فجر امروز صبح در سالن فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان ونمایندگان ادارات ورییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران برگزار شد. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر ضمن تبریک وفرا رسیدن یوم الله افزود:این مراسم در این چند روز اخیر با بهترین برنامه ها برگزار شد وپیشروی خوبی داشته است یدالله مرادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

کرونا :

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام تا گلزار شهدای گمنام نفت می باشد

جلسه ستاد دهه فجر امروز صبح در سالن فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان ونمایندگان ادارات ورییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر ضمن تبریک وفرا رسیدن یوم الله افزود:این مراسم در این چند روز اخیر با بهترین برنامه ها برگزار شد وپیشروی خوبی داشته است
یدالله مرادی در ادامه افزود : هر چند فضای شهرمان یک فضای انتخاباتی می باشد ولی این فضا نتوانسته سایه بر برنامه های دهه فجر بر افکند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در ادامه بیان کرد :تمام برنامه های ما در این ایام پا بر جا بوده است و حقیقتا تمام این برنامه ها با شکوه خاصی  برگزار شد ولی مهم ترین این برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد که با برنامه ریزی دقیق می توانیم هر چه با شکوهتر و با عظمت بر گزارکرد.

مرادی گفت : یوم الله بیست و دوم بهمن متعلق به همه ملت بزرگ ایران است و همه مردم باید با شرکت در راهپیمایی ویژه این روز باردیگر پایبندی خود را به ارزشهای مقدس نظام اسلامی ، به جهانیان اعلام کنند .

یداله مرادی بیان کرد :مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام که یاد وخاطره امام را برای ما زنده نگه می دارد تا گلزار شهدای گمنام نفت می باشد .

ید الله مرادی در ادمه بیان کرد :امسال ما باید به نسل نو بیشتر توجه کنیم وفرزندانمان را در این راهپیمایی شرکت دهیم.

مرادی با بیان اینکه با توجه به فضای انتخابات سیاست کاری ما در ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که به خاطر حفظ بی طرفی و بهره مندی همه افراد از این شرایط، در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از هیچ مسئولی در برنامه تقدیر و تشکر نمی شود و همه باید در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی کنیم.

کوتاهی شهرداری و محیط زیست در کاهش هجوم مگس‌های سفید در پایتخت
دنبال کنید

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در پایان اظهار داشت با توجه به حساسیت های موجود سخنران امسال این راهپیمایی بزرگ و باشکوه حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز خواهد بود.

فرماندار گچساران : راهپیمایی ۲۲ بهمن چپ و راست نمی شناسد همه باید شرکت کنند

در ادامه فرماندار گچساران ضمن تبریک ایام دهه  مبارک فجر بیان کرد : همه با هم و در کنار هم می توانیم این مراسم راهپیمایی را هر چه با شکوهتر برگزار نماییم.

عبدالرحیم رحیمی افزود :هر کسی که نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را دوست دارد در این راهپیمایی باید شرکت کند .

رحیمی بیان کرد: ایام دهه فجر راست و چپ را نمی شناسد و تمام ادارات دولتی با همکاری یکدیگر می توانند در این راهپیمایی سهیم باشند .

فرماندار گچساران اظهار داشت : حضور غرورآمیز مردم در این راهپیمایی ریشه در اعتقادات دینی و ملی ملت ما دارد و نمایانگر وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم سلحشور گچساران در دفاع از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

IMG_7515 IMG_7516

IMG_7514 IMG_7517 IMG_7518 IMG_7523 IMG_7525 IMG_7526 IMG_7531 IMG_7532 IMG_7534 IMG_7536 IMG_7537 IMG_7538 IMG_7540

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi