جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون اقتصادی از سرمایه گذاری یکهزار و ۹۰ میلیارد ریالی در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد

[ad_1]     مهندس مجید محنائی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، افزود: طی یک سال گذشته 440 میلیارد ریال در استان در همین خصوص سرمایه گذاری شده است.   به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۱۰

کرونا :

معاون اقتصادی از سرمایه گذاری یکهزار و ۹۰ میلیارد ریالی در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد

[ad_1]

 

 

مهندس مجید محنائی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، افزود: طی یک سال گذشته 440 میلیارد ریال در استان در همین خصوص سرمایه گذاری شده است.

 

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری زیر ساخت های ارتباطی استان تا پایان دولت یازدهم 650 میلیارد ریال دیگر توسط بخش دولتی و خصوصی سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

 

محنای اظهار داشت: در دو سال گذشته شبکه فیبر نوری به عنون زیر ساخت ارتباطی و فناوری استان 240 کیلومتر توسعه یافته که 48 کیلومتر دیگر تا پایان سال به این میزان افزوده خواهد شد تا ضمن توسعه ظرفیت شبکه انتقال مخابراتی استان، امنیت، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: افزایش پهنای باند شبکه های مخابراتی، اینترنت و اینترانت استان به میزان چهار برابر و تعداد مشترکین پهنای باند استان به بیش از دو برابر از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در دو ساله اخیر در این استان بوده است.

 

ج/238

 

 

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi