پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسی که دارای تریبون و اهل سخن باشد در سخنانش علیه فتنه و فتنه‌گران سخن نگوید،مشکل دارد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند، اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار همواره مورد لطف و نظر خداوند بوده و مایه خیر و برکت در دنیا و آخرت برای خود و دیگران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21728
تاریخ انتشار : جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

کرونا :

کسی که دارای تریبون و اهل سخن باشد در سخنانش علیه فتنه و فتنه‌گران سخن نگوید،مشکل دارد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند، اظهار کرد: انسان‌های متقی و پرهیزکار همواره مورد لطف و نظر خداوند بوده و مایه خیر و برکت در دنیا و آخرت برای خود و دیگران هستند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع توکل به خداوند و دوری از غیر خدا افزود: انسان باید همواره تلاش کند تا بنده خدا شده و هرکسی غیر از خدا را برگزیند در همه مسائل ضربه می‌خورد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: انسان‌ها باید همواره بر عقیده و تفکر خود باقی بمانند و در پی منافع خود و گرایش به دیگر تفکرات نباشند زیرا به فرموده امام علی(ع) اینگونه انسان‌ها در آخر مانند بره‌ای طعمه گرگ می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط و خصوصیات یک نماینده و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ابعاد فتنه 88 گفت: یک نماینده و هر کسی که دارای تریبون و اهل سخن باشد اگر در سخنان خود علیه فتنه و فتنه‌گران سخن نگوید، مشکل دارد.

حجازی با اشاره به خطر نفوذ و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص  بیان کرد: مقام معظم رهبری به درستی در خصوص نفوذ سخنرانی کردند و ما را نسبت به تلاش دشمن  و نفوذ از راه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پس از برجام آگاه ساختند.

خطیب نماز جمعه گچساران ادامه داد: دیدگاه رهبری این است که نباید برجام را پایان همه مشکلات اقتصادی کشور دانست  و چسم به دروازه‌های کشور برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی داشت.

شرایط بازار سرمایه بهتر می‌شود/ عوامل محرک تقاضا تقویت شده است
دنبال کنید

حجازی تأکید  کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بوده و این کاملا درست است زیرا دل‌بستن به برجام تکیه بر اقتصاد بعد از برجام و تحریم‌ها سبب تضعیف اقتصاد داخلی می‌شود بنابراین اقتصاد مقاومتی لازمه ترمیم اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ثبت‌نام‌های صورت گرفته گفت: طی دیدار ائمه جمعه با آیت‌الله جنتی وی با اشاره به تکثر زیاد ثبت‌نام کنندگان این موضوع را هدفمند دانست.

حجازی یادآور شد: آیت‌الله جنتی در این دیدار از ائمه جمعه خواست تا مردم را در این خصوص آگاه کنند که ممکن است با این تکثر ثبت‌نام برخی افراد از فیلتر شورای نگهبان رد شوند اما مردم باید انتخاب صحیح و درستی داشته باشند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه مردم باید به نماینده باتقوا، متدین، ولایی و شجاع رأی دهند، گفت: مردم باید در این انتخابات با دقت زیادی افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند که دارای تقوا باشند زیرا کشور را تقوا حفظ می‌کند.

حجازی با اشاره به رزمایش دریایی نیروهای ارتش و سپاه در سه‌هزار کیلومتر از دریا در حال برگزاری است، گفت: این توانمندی و عزت دارای دو پیام به مظلومان و دشمنان است، مظلومان می‌دانند که یک کشور و نیروی انقلابی همواره حامی و پشتیبان آنها بوده و دشمنان نیز قدرت و عظمت ایران اسلامی را برای جلوگیری از هرگونه تعرضی درک می‌کنند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi