جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزون بر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در سال ۹۴ مبلغ ۹۲ میلیارد ریال اعتبار به این اداره اختصاص یافت که تا کنون ۴۰ میلیارد ریال آن جذب شده است. سید علیرضا موسوی امجد با بیان اینکه 5 هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد بیش از  یک‌هزار و 600 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

کرونا :

افزون بر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در سال ۹۴ مبلغ ۹۲ میلیارد ریال اعتبار به این اداره اختصاص یافت که تا کنون ۴۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

سید علیرضا موسوی امجد با بیان اینکه 5 هزار زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد بیش از  یک‌هزار و 600  نفر بی‌سرپرست و مابقی مطلقه و یا زن سرپرست خانوار هستند که با افراد تحت تکفل افزون بر 20 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینک 18 هزار و 500 معلول  در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 5900 نفر معلولیت شدید دارند.

وی عنوان کرد: تلفن‌های 123 و 1480 در زمینه مسائل مشاوره‌ای در طول روز آماده ارائه مشاوره تلفنی رایگان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است که همه روزه مردم می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 18 عصر تماس حاصل کنند.

موسوی امجد بیان کرد: در سال 94 مبلغ 92 میلیارد ریال اعتبار به این اداره اختصاص یافت که تا کنون 40 میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی ابراز کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه مددجویان در شرایط بد معیشتی به سر می‌برند بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها حمایت بیشتری داشته باشند.

موسوی امجد بیان کرد: تا قبل از سال 92 اعتباری جذب نشد و این اعتبارات از آن زمان تا کنون جذب شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi