سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

اولویت کاری دهیاران باید رسیدگی به مشکلات روستائیان باشد

فرماندار گچساران گفت: 39 شعبه اخذ رأی برای روز 7 اسفند‌ماه امسال در روستاهای این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد 32 شعبه سیار و 7 شعبه ثابت است. عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرماندار با دهیاران که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد:  دهیاران به عنوان نمایندگان دولت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21622
تاریخ انتشار : شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

کرونا :

اولویت کاری دهیاران باید رسیدگی به مشکلات روستائیان باشد

فرماندار گچساران گفت: 39 شعبه اخذ رأی برای روز 7 اسفند‌ماه امسال در روستاهای این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد 32 شعبه سیار و 7 شعبه ثابت است.

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرماندار با دهیاران که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد:  دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در سطح روستاها باید با تعامل و همیاری با مردم روستا و شوراهای اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستاها تلاش کنند.
وی با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمات‌رسانی به روستا‍‌ها، افزود: اولویت کاری دهیاران باید رسیدگی به مشکلات روستائیان و رساندن این مشکلات به مسئولان باشد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه دهیاران رابطان  مسئولان و روستائیان هستند، تصریح کرد: امروزه امکاناتی که در روستا‌ها وجود دارد کمتر از شهر نیست و همین امر موجب شده تا مهاجرت روستائیان به شهر حالت معکوس پیدا کند.
نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دهیاران باید فضای انتخاباتی روستاها را آرام نگه داشته و به عنوان نمایندگان دولت با بی‌طرفی کامل وظایف خود را انجام دهند.

رحیمی با اشاره دیدار اخیر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری با استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: دغدغه اصلی و اولویت همه ما حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده و باید با تشویق و ترغیب مردم آنها را به مشارکت در این امر مهم دعوت نماییم.
فرماندار گچساران تبعیت از قانون را وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، انجام خدمات به موقع و مؤثر در تمامی زمان‌ها به خصوص این برهه حساس، شناسایی و رفع موانع و مشکلات، پرهیز از تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ضامن برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و قانونمند است.
رحیمی با اشاره به اینکه دهیاران باید شرح وظایف و مقررات جاری و اولویت‌های روستاها را بشناسند، گفت: روابط تنگاتنگ و صمیمانه با شوراها و بخشدار  و مسئولان باید  مهمترین رویکرد دهیاران باشد.

حل و فصل مشکلات کشور در گرو «تدبیر مشترک» دولت و مجلس است/ در سال ۹۵ روند کاهش تورم تک رقمی خواهد شد/ انتظار مردم، همسو بودن دولت و مجلس برای رونق پایدار اقتصادی است
دنبال کنید

وی با بیان این مطلب که 39 شعبه اخذ رأی برای روز 7 اسفندماه امسال در روستاها پیش بینی شده،اظهار کرد: از این تعداد 32 شعبه سیار و 7 شعبه ثابت است.
فرماندار گچساران با اشاره به فرا رسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جشن های دهه مبارکه فجر  با بیان اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی ایران، خون هزاران شهید است، اظهار داشت: 22 بهمن به عنوان سالگرد انقلاب اسلامی بزرگترین جشن ملی و مذهبی کشور است و بر همه واجب است تا به نحو شایسته این ایام را گرامی دارند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi