جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس دهم قانونی بوده است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: برجام و دستاوردهای کسب شده در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای ثمره استقامت ملی بود.  حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری در مورد برجام، افزود: باید در اجرای آن به منویات مقام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21618
تاریخ انتشار : جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

کرونا :

رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس دهم قانونی بوده است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: برجام و دستاوردهای کسب شده در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای ثمره استقامت ملی بود.

 حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری در مورد برجام، افزود: باید در اجرای آن به منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش توجه و عمل شود.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه تاکید داشتند که مسئولان اجرایی لحظه به لحظه برجام را رصد کنند تا غربی ها تعهدات خود را به طور کامل انجام دهند.
حسینی صدر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این نامه به عهدشکنی، دروغگویی و مورد اعتماد نبودن غربی ها، نقض تعهدات از سوی آنها و لزوم غفلت نکردن مسئولان اجرایی از نیرنگ دشمنان در این زمینه اشاره کرده اند.
وی عنوان کرد: ملت ایران تاکنون هزینه هایی متعدد در زمینه مساله صلح آمیز هسته ای پرداخته اند و دستاوردهای هسته ای نیز مرهون تلاش و مقاومت مردم و مسئولان اجرایی است.
حسینی صدر ابراز داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مشکلات اقتصادی کشور تنها با اجرای برجام حل نمی شود بلکه مهمترین راه نجات در این زمینه اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال، افزود: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس دهم قانونی بوده و با دقت و حساسیت لازم از سوی هیات های نظارت شورای نگهبان انجام شده است.
حسینی صدر گفت: بر اساس قانون آن عده از داوطلبان انتخابات مجلس دهم که نسبت به نتایج بررسی صلاحیت خود اعتراض دارند می توانند آن را همراه با اسناد و مدارک لازم ارائه دهند تا از سوی هیات های نظارت شورای نگهبان بررسی و پیگیری شود.
وی بیان کرد: رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه دقت و حساسیت هیات های نظارت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دهم اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری کنند.
حسینی صدر اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس دهم و طرفداران آنها به جای تخریب و بدگویی از یکدیگر اقدام به بیان ویژگی ها و نکات مثبت خود کنند.
وی با اشاره به آغاز اجلاس سراسری نماز در ششم بهمن امسال با پیام رهبر معظم انقلاب در قزوین، عنوان کرد: آیین عبادی و سیاسی نماز نقش فردی و اجتماعی مهمی داشته و در دین مبین اسلام نیز بر اقامه نماز اول وقت و همراه با جماعت تاکید شده زیرا دارای برکات متعددی است.
حسینی صدر ابراز داشت: مراسم تشییع پیکر علی داد (فرزین) جانباز 70 درصد و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح شنبه سوم بهمن امسال در یاسوج برگزار می شود.
وی افزود: شهدا بر گردن تمام قشرهای جامعه حق بزرگی دارند و از مردم ولایتمدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود که حضور گسترده ای در این مراسم داشته باشند.

معاون سیاسی: توانمند سازی زنان بر پذیرش آنها درعرصه های مختلف جامعه می افزاید
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi