جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تغییرات رشد و کاهش وقایع تولد، مرگ، ازدواج و طلاق

عطاء گرجی‌نژاد  با اشاره به تغییرات رشد و کاهش وقایع تولد، مرگ، ازدواج و طلاق در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به مقایسه سال گذشته و امسال در خصوص وقایع چهارگانه از جمله ولادت، مرگ، طلاق و ازدواج، امسال افزون بر یک‌هزار و 941 واقعه ولادت ثبت شده که این رقم در سال گذشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21489
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

کرونا :

تغییرات رشد و کاهش وقایع تولد، مرگ، ازدواج و طلاق

عطاء گرجی‌نژاد  با اشاره به تغییرات رشد و کاهش وقایع تولد، مرگ، ازدواج و طلاق در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به مقایسه سال گذشته و امسال در خصوص وقایع چهارگانه از جمله ولادت، مرگ، طلاق و ازدواج، امسال افزون بر یک‌هزار و 941 واقعه ولادت ثبت شده که این رقم در سال گذشته یک‌هزار و 874 مورد بوده است.

وی افزود: واقعه ولادت در گچساران امسال نسبت به سال گذشته تاکنون از رشد سه درصدی برخوردار بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه امسال و تاکنون 309 مرگ گزارش شده است، گفت: این رقم در سال گذشته 356 مورد بوده که با مقایسه این دو رقم به رشد 15 درصدی مرگ و میر در گچساران پی ‌می‌بریم.

گرجی‌نژاد از رشد واقعه ازدواج در گچساران خبر داد و گفت: طی سال گذشته آمار ازدواج در گچساران یک‌هزار و 179 مورد بوده که امسال این رقم تاکنون یک‌هزار و 323 مورد گزارش شده که مقایسه این آمار نشان‌دهنده رشد 12 درصدی ازدواج در گچساران است.

وی با بیان اینکه طلاق در گچساران طی 9 ماه اخیر از رشد 25 درصدی نسبت به سال گذشته با مدت مشابه برخوردار بوده است، عنوان کرد: سال گذشته 254 مورد طلاق گزارش شده و امسال این رقم به 319 مورد افزایش پیدا کرده است.

گرجی‌نژاد با بیان اینکه امسال و تاکنون افزون بر 9 هزار و 500 شناسنامه جدید صادر شده است، افزود: در همین مدت نیز 5 هزار و 700 کارت ملی صادر شده است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi