چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجگردون قول برگزاری جشنواره ی حسین پناهی را داد

سه شنبه شب 8دی94در جشنی که به مناسبت تجلیل از هنرمندان برگزار شد و غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت حضور داشتند و اینگونه گفت:ولادت حضرت محمد(ص)  و امام صادق(ع)را تبریک می گویم از تمامی دست اندر کاران برنامه رئیس ارشاد رئیس صنایع دستی و…تشکر دارم. وی در ادامه از عبدالله جهانگیری بازیگر تئاتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

کرونا :

تاجگردون قول برگزاری جشنواره ی حسین پناهی را داد

سه شنبه شب 8دی94در جشنی که به مناسبت تجلیل از هنرمندان برگزار شد و غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت حضور داشتند و اینگونه گفت:ولادت حضرت محمد(ص)  و امام صادق(ع)را تبریک می گویم از تمامی دست اندر کاران برنامه رئیس ارشاد رئیس صنایع دستی و…تشکر دارم.

وی در ادامه از عبدالله جهانگیری بازیگر تئاتر خواست برای مردم سخن بگوید عبدالله جهانگیری بازیگر طنز گفت :من دردهایم را وقتی لب های مردم به آن می خندند دیگر عصای دست می بینم نه صرفا درد ونیشتر جانم.

تاجگردون از این هنرمند عزیز تشکر کرد و در ادامه به خاطره ای که از جمع هنرمندان مستعد در سال 71 در ذهنش نقش بسته بود اشاره کرد و گفت : طبیعت بازیشان به قدری به واقعیت شبیه بود که خیلی ها نتوانستند تشخیص دهند واقعی است یا بازی.

وی خاطر نشان کرد: نسل ها ی قبل انقلاب و نسل انقلاب و نسل بعدش تفاوت عقیده ی زیادی دارند و وظیفه ی خود می دانم ارتباطی خوب بین آن ها برقرار کنم تا همدیکر را درک کنند و بین ارزش ها و نیازهای جامعه تعادل برقرار کنم.

وی گفت: در شهرمان یک سال پیش از 800 ورزشکار تجلیل کردم و حالا نوبت به 700هنرمندان رسید که وظیفه ی خود می دانم تجلیل از آنها را.

تاجگردون قول برگزاری جشنواره ی پناهی را به طور سالانه یا حداقل2سال یکبار دادند و گفتند دوست هنرمندی این پیشنهاد را داد و بنده عملی اش می کنم.

در ادامه از آقای گنجون کاریکاتوریست جهت کاریکاتوری که از تاجگردون در لباس ورزشکاران با مضمون اول و بی رقیب بودن کشیده بود تشکر کرد و خانم نرگس احمدپور کتابی را که خودش نویسنده اش بود با امضای اکثر مسئولین و هنرمندان به آقای تاجگردون نماینده ی شهر اهدا کرد که از این بانو تشکر کردند.

کاهش ناچیز قیمت نفت
دنبال کنید

در این جشن باشکوه آقای علیپور مجری برنامه خبر خوشحال کننده ای را به موسیقی دوستان داد و آن این بود : با پیگیری های آقای پورالحسینی نوازنده قرار است از مهرماه در دانشگاه آزاد شهرستان گچساران رشته ی موسیقی برای اولین بار آغاز شود و دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته ی موسیقی شوند .

در این جشن گروه موسیقی آریوبرزن افتخار حضور دادند و خواندند و نواختند و مردم به افتخارشان دست زدند تا تقدیری باشد از آن ها که از شهر دیگری مهمان شهرمان بودند و شادی را آوردند.

IMG_6420

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi