چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی نفت زیر ۴۰ دلار در بودجه ۹۵ منطقی است

غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز (دوشنبه 7 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: طرح استعفای آقای کوچک زاده در مجلس باید مورد بررسی قرار گیرد؛ این موضوع یکی از حقوق نمایندگان مجلس است. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در راستای اجرای دستور نایب رئیس مجلس مبنی بر ارائه گزارش کمیسیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

کرونا :

پیش بینی نفت زیر ۴۰ دلار در بودجه ۹۵ منطقی است

غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز (دوشنبه 7 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین‌نامه‌ای گفت: طرح استعفای آقای کوچک زاده در مجلس باید مورد بررسی قرار گیرد؛ این موضوع یکی از حقوق نمایندگان مجلس است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در راستای اجرای دستور نایب رئیس مجلس مبنی بر ارائه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه که در خصوص تذکر کوچک‌زاده مبنی بر عدم ارائه گزارش کمیسیون برنامه مطرح شده بود، ما گزارش بودجه مجلس را به هیات رئیسه ارائه دادیم.

تاجگردون در تشریح فرآیند ارائه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای کریمی‌قدوسی در این خصوص تذکری داده بودند، ما جلسه گذاشتیم و از هیات رئیسه گزارشی دریافت کردیم و طبق آیین‌نامه گزارش را در اختیار آقای کریمی قدوسی قرار دادیم تا در صورتی که قانع نشدند، تقاضای تحقیق و تفحص بررسی شود که در این خصوص شکایتی مطرح نشد.

وی در ادامه گفت: از طریق دیوان محاسبات در ۴-۳ مرحله رفت و برگشت بین دیوان محاسبات، کمیسیون و دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، گزارش بودجه مجلس بررسی شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: برخی ارقام را حتی لازم بود که به بیرون از مجلس هم گزارش بدهیم که این کار انجام شد، در حال حاضر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به هیات رئیسه مجلس ارائه شد و در فرآیند ارائه به صحن علنی مجلس است. از آنجائیکه موضوع به صورت شفاهی بیان شده بود بنده نیز موظف بودم به صورت شفاهی پاسخ آن را در صحن علنی بیان کنم.

وی مجددا از ریاست مجلس درخواست کرد که گزارش بودجه مجلس بعد از استعفای آقای کوچک‌زاده در صحن علنی قرائت شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi