یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری دو متهم به جعل تراول ۵۰ هزار تومانی در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری دو متهم به جعل تراول ۵۰ هزار تومانی در این شهرستان خبر داد. علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر استفاده عده‌ای از تروال‌های جعلی ۵۰ هزارتومانی در نمایشگاه پاییزه گچساران نیروی انتظامی برای کشف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20933
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

کرونا :

دستگیری دو متهم به جعل تراول ۵۰ هزار تومانی در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری دو متهم به جعل تراول ۵۰ هزار تومانی در این شهرستان خبر داد. علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر استفاده عده‌ای از تروال‌های جعلی ۵۰ هزارتومانی در نمایشگاه پاییزه گچساران نیروی انتظامی برای کشف و ضبط گردید.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری دو متهم به جعل تراول ۵۰ هزار تومانی در این شهرستان خبر داد.

علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به شکایت عده‌ای از شهروندان مبنی بر استفاده عده‌ای از تروال‌های جعلی ۵۰ هزارتومانی در نمایشگاه پاییزه گچساران نیروی انتظامی برای کشف واقعیت اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران نجسس و اطلاعات کلانتری ۱۲ حسن‌آباد گچساران مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران در محل نمایشگاه پاییزه گچساران یکی از اعضای این باند به نام «م-م» ۰ ساله دستگیر شد.

بازیان بیان کرد: از این شخص مبلغ ۲۰۰ هزارتومان شامل چهار قطعه چک‌پول ۵۰ هزار تومانی کشف و ضبط گردید.

وی عنوان کرد: با ادامه تحقیقات مأموران نیروی انتظامی گچساران همدست این متهم با نام «د-م»در مخفیگاه شناسایی و دستگیر شد.

بازیان ادامه داد: در بازرسی از محل و مخفیگاه جاعلان تروال ۵۰ هزار تومانی، لوازم خصوص جعل و یک دستگاه لب‌تاب، پرینتر مخصوص همراه با کارت حافظه حاوی کلیشه و طرح اصلی چک پول تقلبی کشف و ضبط گردید.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران یادآور شد: با اعتراف صریح متهمان به جعل و کلاهبرداری و تاکنون افزون بر ۱۰ شاکی شکاین خود را به نیروی انتظامی اعلام کرده‌اند.

معاون استاندار: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل می شود
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi