چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر کوروش افشین پور رییس اسبق شورای شهر گچساران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدا نام نویسی کرد

ساعاتی قبل دکتر کوروش افشین پور رییس اسبق شورای شهر گچساران در فرمانداری گچساران حضور پیدا کرده و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدا نام نویسی کرد. تعدادی از هم ولایتی ها و حامیان افشین پور در ورود به فرمانداری گچساران ایشان را همراهی می کردند و افشین پور پس از ثبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20832
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

کرونا :

دکتر کوروش افشین پور رییس اسبق شورای شهر گچساران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدا نام نویسی کرد

ساعاتی قبل دکتر کوروش افشین پور رییس اسبق شورای شهر گچساران در فرمانداری گچساران حضور پیدا کرده و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان کاندیدا نام نویسی کرد.
تعدادی از هم ولایتی ها و حامیان افشین پور در ورود به فرمانداری گچساران ایشان را همراهی می کردند و افشین پور پس از ثبت نام و نام نویسی در نشست خبری که به ابتکار انجمن خبرنگاران گچساران برگزار شده بود شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

IMG_6063
دکتر کوروش افشین بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اختیاری که به من داده شده وارد این عرصه شده ام تا بتوانم برای مردم موثر واقع شوم. من به نفع هیچ کس دیگر حتی دکتر تاج گردون از عرصه کنار نخواهم رفت.

افشین پور با اشاره به پیشینه خوددر گچساران و باشت گفت:تلاش ماجهت توسعه و پیشرفت مردم است که در این راستا ،من می توانم با دو طیف اصولگرا و اصلاح به بهترین نحو کار کنم و آمده ام گامی برای رفع مشکلات مردم بردارم و در این مسیر آمده ام توان خود را به مردم نشان دهم و بیکاری و اشتغال دغدغه اصلی مردم است و باید این مشکل عمقی حل شود نه مقطعی.

IMG_6064

وی با اشاره به فضای سیاسی گچساران گفت: فضای سیاسی خوبی بر گچساران حاکم نیست و روند اجرایی پروژه های عمرانی ناقص است و من با روند کاری اعتدال،شعار صداقت در گفتاروعدالت در عملکرد به عرصه آمده ام.
افشین پور از هوادارانش خواست به رقبای خود اهانت نکنند و بهتر است به بحث قومیت و طایفه ای دامن نزنیم و هر کس حتی هم طایفه ای های خودم، با بلوغ سیاسی که دارند و به هرکسی که دوست دارند رأی بدهند .

پیام استاندار به مناسبت درگذشت همسر آیت الله جنتی
دنبال کنید

IMG_6080
به افرادی برخورده ام که نامه ای از طرف فلان مسئول دارند که مثلا بعد از عید در فلان ارگان به کار گرفته خواهند شد و یا افراد خاص به کارگیری شده اند ،این کار صحیح نمی باشد.

 

 

IMG_6090 IMG_6089 IMG_6088 IMG_6087 IMG_6086 IMG_6073 IMG_6075 IMG_6080 IMG_6085 IMG_6065 IMG_6062 IMG_6061 IMG_6059

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایه یک خیال سه شنبه , 1 دی 1394 - 21:08

من یه شادگونیم ولی به تو رای نمیدم چه اعتماد به نفسی داری بخدا

logo-samandehi