شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

باورهای جوانان مردم را سست می‌کنند که لازم است مراقب این افراد نفوذی بود

ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج توسط حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت این شهر در مصلای امام خمینی ایراد شد. موسوی‌اعظم در خطبه نخست اظهار کرد: بهترین پس‌انداز اخروی برای انسان‌ها دوری از گناه و ترک محرمات است. امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: ترک معاصی و انجام واجبات به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20375
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

کرونا :

باورهای جوانان مردم را سست می‌کنند که لازم است مراقب این افراد نفوذی بود

ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج توسط حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت این شهر در مصلای امام خمینی ایراد شد.

موسوی‌اعظم در خطبه نخست اظهار کرد: بهترین پس‌انداز اخروی برای انسان‌ها دوری از گناه و ترک محرمات است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: ترک معاصی و انجام واجبات به معنای عمل به وظایف شرعی است و در قیامت نیز صف‌بندی دو دسته از انسان‌های اهل باور و انسان‌های متمرد از قانون و قانون‌شکن وجود دارد.

وی گفت: یکی از نام‌های قیامت یوم‌الحسره است که برخی به دلیل کارهای انجام داده خود حسرت می‌خورند.

موسوی‌اعظم در ادامه از دهه آخر صفر و رحلت سه انسان بزرگ در جهان اسلام یاد کرد و گفت: در این دهه رحلت پیامبر بزرگ اسلام و آخرین فرستاده خدا و همچنین شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) را در پیش داریم که لازم است به مانند عاشورا و اربعین برای این روزهای مهم نیز برنامه‌ داشته باشیم.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم بیشتر سخنان خود را به مراکز دانشگاهی و خطر نفوذ برخی نفوذی‌ها در این مراکز اختصاص داد.

موسوی‌اعظم تصریح کرد: باید علت‌یابی کرد که چرا برخی جوانان در دوره دبستان و دبیرستان دارای اعتقادات محکمی هستند اما هنگامی که پای آن‌ها به دانشگاه‌ها باز می‌شود افرادی بی‌باور می‌شوند.

وی گفت: برخی دزدان وارد مراکز دانشگاهی شده‌اند و باورهای جوانان مردم را سست می‌کنند که لازم است مراقب این افراد نفوذی بود.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هیچ‌کس منکر علم و دانش نیست اما علمی سودمند است که همراه با تزکیه نفس باشد و امروز عده‌ای در دانشگاه‌ها به عنوان نیروی نفوذی به دنبال هدف قرار دادن باورهای دانشجویان هستند.

برخورد غیرسازنده در آژانس انرژی اتمی، مخل مسیر مذاکره خواهد بود
دنبال کنید

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: بچه‌های معصوم گرفتار عقیده‌های انحرافی عده‌ای بی‌باور شده‌‌اند که همین افراد فتنه‌هایی مانند فتنه 88 را در کشور راه انداختند و باید گفت خطر نفوذی‌ها در دانشگاه‌ها احساس می‌شود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi