شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با اختصاص ۱۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ، محورگچساران – گناوه بهسازی می شود

محورگچساران – گناوه در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازی میشود . مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت : با پیگیری هایی که طی چند سال گذشته صورت گرفته، محور مذکور با اعتبار 1180 میلیارد ریال بهسازی می شود . امین محمدی افزود : از سوی مدیریت نظارت بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 20139
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

کرونا :

با اختصاص ۱۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ، محورگچساران – گناوه بهسازی می شود

محورگچساران – گناوه در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازی میشود .
مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت : با پیگیری هایی که طی چند سال گذشته صورت گرفته، محور مذکور با اعتبار 1180 میلیارد ریال بهسازی می شود .
امین محمدی افزود : از سوی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب ، پروژه بهسازی محورهای مواصلاتی موجود در دستور کار قرار گرفته و تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن با هماهنگی استانداران بوشهر و کهگیلویه وبویر احمد و مدیران کل راه و شهرسازی این دو استان اتخاذ شده است .
محمدی گفت: کار طراحی و برآورد هزینه مسیرهای عملیاتی مذبور با هماهنگی مسئولین ذیربط انجام شده و به مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده وزارت نفت ابلاغ شده است .
محمدی اظهار داشت : بر پایه توافقات به عمل آمده ، وزارت نفت اعتبار مصوب این پروژه را همزمان و متناسب با پرداختهای وزارت راه و شهر سازی در مدت 6 سال تامین خواهد کرد و بودجه به طور مساوی در این شش سال تخصیص داده خواهد شد .
وی گفت : اولویت اول اجرایی این پروژه محورهای گوره / بی‌بی‌حکیمه/ رگ سفید خواهد بود و محورهای گچساران–بی‌بی‌حکیمه و محور گوره- گناوه به ترتیب اولویتهای بعدی هستند .
امین محمدی جاده های مواصلاتی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را به عنوان محورهای اختصاصی شرکت نفت معرفی کرد و افزود: این جاده هادسترسی به تاسیسات نفت و گاز در سطح استانهای مجاور را ممکن می سازد و در عین حال به دلیل عدم وجود مسیر جایگزین در این مناطق ، از دیرباز تاکنون از سوی عموم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی تصریح کرد : استاندارد نبودن جاده اصلی ، ترافیک سنگین ، وجود خطوط لوله در کناره های جاده، عرض کم و پیچ های خطرناک در این محور ایمن سازی این جاده را الزامی کرده است .
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر فعالیت عملیاتی دارد . قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه ، این شرکت را به یکی از قطب های مهم تولید و صدور نفت خام تبدیل کرده است .

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi