جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

متخلف شکار کبک قصد داشت که از جو موجود سوء استفاده کند

کامبیز حسین پورازشناسایی ودستگیری متخلف شکارکبک خبرداد و گفت : متخلف قصد داشت که از جو موجود سوء استفاده کند./ شکارچی دیگر مازاد بر پروانه خوداقدام به شکار کرده بود . به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمدـ کامبیز حسین پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمددر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19797
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۵۹

کرونا :

متخلف شکار کبک قصد داشت که از جو موجود سوء استفاده کند

کامبیز حسین پورازشناسایی ودستگیری متخلف شکارکبک خبرداد و گفت : متخلف قصد داشت که از جو موجود سوء استفاده کند./ شکارچی دیگر مازاد بر پروانه خوداقدام به شکار کرده بود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمدـ کامبیز حسین پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمددر این خصوص گقت : متخلف با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی اقدام به شکار یک قطعه کبک در منطقه حفاظت شده سیوک کرده بود،که پس از شناسایی دستگیر شد.

حسین پور گفت : مامورین در نیمه اول آبان و در اولین روز از صدور پروانه در منطقه حفاظت شده سیوک و نرماب مشغول کشت زنی و کنترل منطقه بودند که صدای گلوله توجه آنها را به خود جلب می کند .

حسین پور گفت : مامورین پس از گشت زنی و دوربین کشی یک ساعته موفق می شوند متخلف را شناسایی و دستگیر نمایند حسین پور نیز در ادامه به شناسایی و دستگیری متخلفی اشاره کرد که مازاد بر پروانه خود اقدام به شکار کرده بود .

حسین پور گفت مامورین در روزجمعه و در دومین روز از صدور مجوز شکار پروانه در منطقه آزاد بی سردره شهرستان بویر احمد مشغول گشت زنی و کنترل منطقه و افراد که مجوز شکار پروانه داشتند بودند که متوجه می شوند یک نفر از شکارچیان مازاد بر تعداد مجاز مندرج در پروانه شکار کرده بود ، لذا اسلحه وسایر الات جرم را از متخلف کشف و ضبط و برای متخلف پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است صدور مجوز پروانه شکار از 13/8/94 تا 15/10/94 برای شکارچیانی که فاقد سابقه شکار می باشند صادر و شکارچیان می توانند در روزهای پنج شنبه و جمعه به شکار پرنده و به تعداد هر روز چهار قطعه در مناطق آزاد استان اقدام به شکار نمایند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi